Sadun v. 2014 näkemä uni valtavasta aallosta ja talosta joka rakennettiin vasta v. 2021

Sadun v. 2014 näkemä uni valtavasta aallosta

Unessa olin sisällä korkeassa hienossa kerrostalossa kotikaupunkini merenrannalla. Olohuoneen ikkunasta avautui suora näkymä merelle.

Asunnossa oli minun lisäksi muutama uskova ja lattialla leikkivä lapsi.

Ihastelin kaunista merinäkymää kun yhtäkkiä merelle katsellessani sain voimakkaan ymmärryksen siitä, että kohta tuolta mereltä nousee jättiläismäinen voimakas aalto, joka pyyhkäisee tämän todella korkean kerrostalonkin yli jättäen kaiken alleen, ellei ymmärrä lähteä alta pois.

Sanoin asunnossa oleville uskoville ystäville, että meidän täytyy heti lähteä sieltä pois, sillä mereltä on tulossa suuri aalto emmekä voi jäädä tänne.

Näin unen v. 2014, jolloin kaupungissani ei ollut yhtään tuollaista meren rannalla olevaa korkeaa rakennusta, minkä unessa näin tarkasti ulkoa ja sisältä.

Nyt vuonna 2021 sellainen täysin samanlainen rakennus on valmistunut, ja tänään kävin kuvaamassa sen. Näin että ensimmäiset asukkaat ovat jo muuttaneet taloon. Hämmästyin todella nähtyäni tuon talon, koska se oli juuri sellainen kuin unessa minulle 7 vuotta aiemmin näytettiin.

Myöhemmin näin v. 2019 samantyyppisen unen liittyen seurakuntaan ja siellä oleviin ihmisiin, jotka puuhastelivat ja valmistelivat kaikkea.

He olivat vanhassa hirsirakennuksessa, joka oli metrin paksuisesta hirrestä ja monia satoja vuosia vanha.

Katsoin ikkunasta ulos ja sain täysin saman ymmärryksen kun vuonna 2014 näkemässäni unessa: tuolta on tulossa suuri aalto, joka pyyhkäisee tästä yli eikä tämä rakennus tule kestämään.

Yritin unessa varoittaa pastoria ja seurakuntalaisia, mutta minua ei otettu todesta. Jouduin lähtemään sieltä, koska tiesin, että aalto tulee enkä voi jäädä sinne.

Jouko Pihon kommentti 16.7.2021:

Uskon että Sadun uni on profeetallinen ja että se tulee toteutumaan. Monet muutkin ovat nähneet paitsi maailmanlaajuisia tsunameja myös Suomea koskettavia suuria tulvia, myös minä itse.

6

100

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Korkea talo on nyt ilmestynyt. Uusi. Vanhassa asutaan ja mitään ei huomata, mutta ei uudessakaan. On ilmestynyt maailman laajuinen aallokko, joka heiluu ja aaltoilee, on oudot ilmat jokapuolella , mutta oudointa korona. Korkea talo siis ilmestyi ja sen mukana outous.

Ihmiset on tyhmistetty outouden näyttämisellä jo puol vuossataa (elokuvat) ja vaikka mitä ympärillä tapahtuu niin ihmisillä näyttää menevän faktat ja fiktiot sekaisin ja ovat välinpitämättömiä heräämään ja ihmettelemään. Hätää kyllä kuulutetaan koronan vuoksi, mutta ei ihmisten nukkumisen vuoksi. Jos vähän joku ravistaa ottamaan rokoteturvan , niin tietysti kohteliaana pyyntöä noudataan. Jos ensimmäisestä tulee vaivoja ja kehoitetaan, ettei otakaan toista piikkiä, sekin sopii sen enempää ajattelematta.
      No, mitäköhän otetaan muuta vapaaehtoisesti ja kohteliaasti vielä vastaan. Kaikki mitä kehoitetaan, - mihin saakka? Kunnes tsunami peittääkö? Tarvitaan pienet lapset ja nuoret , jotka leijonan tavoin alkavat huutaa ilmi kaiken paljauden. Keisari on kokonaan alasti - suojaton. Ihminen on suojaton , ellei hän ymmärrä turvata Jeesuksen antamaan suojaan. Nuoret oikeasti näkevät rakenteiden heppoisuudet ja ihmettelevät, mitä ajassa tapahtuu!

• Anonyymi

Pride-kulkue sateenkaarilippuineen on joka tullee saamaan rangaistuksena Saksan kaltaisia sateen aiheuttamia myllerryksiä, maissa jotka julkisesti häpäisevät Jumalan armollista sateenkaari liittoa.

• Anonyymi

Hyvä havainto, en ole ajatellut tuotakaan. Miksi pilkan kohteeksi joutui Raamatun todistus tuosta ajasta, katastrofista, josta kyllä oli varoitusta, mutta turhaan? Miksi nimenomaan taas haureus, josta Raamattu varoittaa mennen tullen? Miksi juuri ne varoitukset otettiin lakiin kääntäen sallituksi ja jopa yllytykseksi kaikille ja samalla maamme lakimuutokset kaatoi Raamatun totuuden? Kuka oikeasti maassamme on antanut tällaiseen tekoon luvan?

Maamme on kristinuskoinen kansa ja kristinusko perustuu JOKAISEEN RAAMATUN SANAAN. Miten on mahdollista, että maassamme on salaa tapahtunut sellainen vallankaappaus, että Jumalan ilmoittamasta Pyhästä Sanasta tehtiin nalle puhin veroinen satu jälkeläisillemme? Silti kuulumme Jumalan siunaamaan seurakuntaan ja kuulutamme olevamme kristinuskoisia? Herääkö enää kukaan? HERÄÄKÖ EDES VESITULVAN VIEDESSÄ TALO ALTA. Uskokaa ihmiset - tämä on vasta herättelyä. Lukekaa Raamatun profetiat ja ymmärrätte, mitä tarkoittaa siellä mainitut AJAN MERKIT.

Miksi ihminen paatuessaan valtavasti nauttii , kun voi vietellä lähimmäisensä omaan pahuuteensa, josta ei enää pääse irti?
        Metsään eksyjällä on aina mukavampaa, kun siellä on toinen mukana. Entä iankaikkisuudessa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä havainto, en ole ajatellut tuotakaan. Miksi pilkan kohteeksi joutui Raamatun todistus tuosta ajasta, katastrofista, josta kyllä oli varoitusta, mutta turhaan? Miksi nimenomaan taas haureus, josta Raamattu varoittaa mennen tullen? Miksi juuri ne varoitukset otettiin lakiin kääntäen sallituksi ja jopa yllytykseksi kaikille ja samalla maamme lakimuutokset kaatoi Raamatun totuuden? Kuka oikeasti maassamme on antanut tällaiseen tekoon luvan?

Maamme on kristinuskoinen kansa ja kristinusko perustuu JOKAISEEN RAAMATUN SANAAN. Miten on mahdollista, että maassamme on salaa tapahtunut sellainen vallankaappaus, että Jumalan ilmoittamasta Pyhästä Sanasta tehtiin nalle puhin veroinen satu jälkeläisillemme? Silti kuulumme Jumalan siunaamaan seurakuntaan ja kuulutamme olevamme kristinuskoisia? Herääkö enää kukaan? HERÄÄKÖ EDES VESITULVAN VIEDESSÄ TALO ALTA. Uskokaa ihmiset - tämä on vasta herättelyä. Lukekaa Raamatun profetiat ja ymmärrätte, mitä tarkoittaa siellä mainitut AJAN MERKIT.

Miksi ihminen paatuessaan valtavasti nauttii , kun voi vietellä lähimmäisensä omaan pahuuteensa, josta ei enää pääse irti?
        Metsään eksyjällä on aina mukavampaa, kun siellä on toinen mukana. Entä iankaikkisuudessa?

Itsenäinen maamme on alkujaan perustettu Jumalan sanan perustalle, on surullista kun kirkko etunenässä antaa mm homojen hukkua ei saarnaa synnistä kääntymistä vaan hukuttaa eksyttäen ja eksyen itse samalla iankaikkiseen kadotuksen tuskaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itsenäinen maamme on alkujaan perustettu Jumalan sanan perustalle, on surullista kun kirkko etunenässä antaa mm homojen hukkua ei saarnaa synnistä kääntymistä vaan hukuttaa eksyttäen ja eksyen itse samalla iankaikkiseen kadotuksen tuskaan.

No jonkun, jolla on Pyhän Hengen voimaa, niin tarttis tehdä jotain asioille ja ihmisille täällä Suomessa, miksi kukaan sellainen ilmaannu esille, että saisin parantua terveeksi, niinkuin Raamattu lupaa Markuksen evankeliumin lopussa, että sairaat paranevat kun uskovat laittavat kätensä sairaan päälle Jeesuksen nimessä. Miksi tätä ei kukaan Suomessa tee, vaikka Jeesus käski sen 2000 vuotta sitten Jerusalemissa.
        Pelkkiä puheen jaarituksia pitävät kokouksissaan , ei ne sairasta osaa parantaa, kun eivät usko edes tähän Raamatun Jeesuksen määräykseen, miksiköhän näin luulevat sitten vielä olevansa jotain uskovia??
        Ja ottavat cörönä-myrkkypiikin koska media niin huijaa tekemään, sokeita tolloja, jotka pian kuolevat myrkkyynsä.

• Anonyymi

Ettei vain olisi yhteyttä siihen uneen, missä näin, että meteori putosi Suomenlahteen?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      87
      3237
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      2947
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2465
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2283
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      74
      2199
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2026
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      36
      1693
    8. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1626
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      20
      1613
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1450
    Aihe