Euraan vt 43 lle Kiukaisten suuntaan. Pian näkevät kaikki valottomat traktorit sitten tulla kotiin.
Hyvä katuvalot
10
1344
Vastaukset
- Anonyymi
Sekä yksisilmäiset t* at.
- Anonyymi
Nyt oli jo perusputket paikallaan ja valottomia traktoreita harhaili entiseen malliin, yksi oli mennyt pellollekin ja sillä oli valot :-D
- Anonyymi
Näytti niitä valaisimien betonijalustoja olevan ojassa Mykoran risteyksen kohdallakin, tulee paljon pidemmälle valaistus kuin itse arvelin, hyvä näin.
- Anonyymi
Minkä ihmeentähden niihinkin turhiin valoihin rahaa litetaan..
- Anonyymi
Onko Eura joskus käyttänyt rahojaan järkevästi? Ei milloinkaan. Urheilutalo ym ym, täysiä fiaskoja.....
- Anonyymi
Eipä tule ikinä valmiiksi, ei yhtään miestä, eikä naista hommissa pitkään aikaan.
- Anonyymi
Halutaan näyttää että urakka oli"kireä" ja saatiin valmiiksi vasta viimeisinä päivinä. Semmoista filmaamista nyky urakointi on.
- Anonyymi
Vaikea vissiin saada valmiiksi ,kun työkalut varastetaan . Viikonloppuna viety koko merikontti valaisimieen.
- Anonyymi
Näytti että ojissakin makaavissa tolpissa olisi valaisimet varsineen jo paikoillaan.
- Anonyymi
Valot toimivat (melkein kaikki) ja ovat hyvät. Kiitos sille joka aikaansai.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53702
- 33692
- 60689
- 52657