Se on sitten Kalle.
Hieno homma mutta.
Voitossa on mukana historiaa.
Isä ja Poika.
Suomi, Rallin synty.
Kaikkien aikojen nuorin voittaja.
Olen pahoillani, kyynisyyteni lisääntyy.
Miksi ihmeessä tuo kaikki ei valmisteltu Jyväskylän Suur-Ajoihin 2021.
Silloin en minäkään ihmettelisi.
Jyskälässä homma olisi ollut täydellisen Historiallinen.
Vai.
Oliko todellakin tarkoitus uskotella että kyseessä oli työ-voitto.
Ei järjestetty voitto.
-
Jotenkin tuntuu kuin F1-maailma antaisi ohjeita Ralli-maailmalle.
Nuori Kalle, Vanha Kimi.
Mainos-maailmaa.
Kuten Naisten paljastavat kisa-asut.
H.
Olympialaisten katselmus
3
62
Vastaukset
Vai onko niin.
Suomen rallin voitto on kaikille talleille paljon arvokkaampi kuin jonkun Eestin...
Noin, olisi asia paljon ymmärrettävämpi.
H.- Anonyymi
Jos se toistetaan .....ja vieläkin paremmin Jyväskylässä ....On se Kalle kyllä taitava ....isä voi olla ylpeä pojastaan ....
mimmimum-..mi- Anonyymi
F-1 en jaksa oikein seurata kuin ylimalkaisesti toteamalla tuloksia.
Kimi jaksaa tahkota kierroksia ilman suurempia tuloksia. Noh, euroja juoksee tilille kummasti, ja mies tykkää ajaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496665Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6732876Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831249Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.961238- 841225
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611123- 891120
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371100- 721002
- 238906