Kuopion Juankoski here I come

Anonyymi

Mitähän mieltä Juice Leskinen olisi siitä, että hänen syntymäpaikkansa kuuluu nykyisin Kuopioon?

25

1875

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kysymällä se selviää

• Anonyymi

Juice aattelis, että paremminhan sitä pillua saa kaupungissa kuin maaseutupitäjässä.

• Anonyymi

Olihan Juankoskikin kaupunki ennen lakkauttamistaan.

• Anonyymi

Ei kai se kaupunki pillua anna, vaan siellä asuvat akat.

• Anonyymi

Eihän kaupunki ole mitään ilman asukkaitaan.

• Anonyymi

Eiköhän se kaupunki ollut Tampere, jossa Juice sai pillua. Sai varmasti Kuopiossa ja Juankoskellakin, mutta ei niin paljon kuin Mansessa. Joskus Juice jutteli itsekin hyvästä naismenestyksestään siellä.

• Anonyymi

Onpas taas tyhmä keskustelu.

• Anonyymi

Päinvastoin, vihdoinkin puhutaan asiaa. Pillun saanti on tärkeintä mitä maailmassa on. Ihmettelen, miksi esim. politiikassa siitä ei puhuta.

• Anonyymi

Mitä mieltä yleisesti ollaan pillun saannista tällä palstalla?

• Anonyymi

Kyllä se hyvvee tekköö ite kullekkii

• Anonyymi

Tiällä kylällä on paljo enempi ukkoja kun akkoja. Miten sitä naesta riittää kaekille ukoille?

• Anonyymi

No osa akoista antaa usseemmalle ukolle, höh..

• Anonyymi

Tästä ketjusta tulikin mieleeni, että joskus 1970-luvulla puhuttiin "Mustasta Ruususta", jolla ilmeisesti tarkoitettiin antavaisen sorttista tummaa tyttölasta tai ehkä jopa alan ammattilaista. Muistaako joku vanhemmista palstalaisista tällaista? Minulla on hiukan aavistusta tämän Ruusun henkilöllisyydestä.

• Anonyymi

Leskinen on etninen karjalainen ja hänen lahjakkuutensa tulee sieltä.

• Anonyymi

Juicen mummo eli isänäiti oli savolainen, jolla oli tuhma sana hallussa. Hän se opetti Juicen jo lapsuudessa ymmärtämään sellaisia loruja ja navanalustarinoita, että niistä oli hänelle iloa ja hyötyä myöhemmin riimitellessä.

• Anonyymi

Yksi Juicen aikalainen nainen Juankoskelta kertoi, että ei se Juice ollut niin kova panomies kuin hänestä puhutaan. Ko naisella on omakohtaista kokemusta asiasta.

• Anonyymi

Joo, yleisesti tuo on tiedetty, että kylällä on aina ollut paljon kovempiakin panomiehiä kuin Juice.

• Anonyymi

Minä oon Pannu kartonkikonneen käyntiin usseemmin kun kukkaan teistä, minä se oon se panomies.

• Anonyymi

Oot käsittäny väärin. Panemisella tarkoitetaan täällä naimista. Ilmeisesti et tiedä mitä se tarkoittaa? Sillä ei ole mitään tekemistä kartonkikoneen kanssa.

• Anonyymi

Ketäs panomiehiä tiällä on ollunna?

• Anonyymi

Panomiehen ominaesuus kulukoo vähä niinku suvuttaen. Ussein kaekki veljekset on kovia panomiehiä, ja nämä kyvyt sitte siirtyvät isältä poejille.

• Anonyymi

Juankoski here I go....

• Anonyymi

Minäpä olen pannut olutta! Nikolai Sinebrychoffin perustamassa panimossa.

• Anonyymi

Minäppä oon pannu ollia , ,,,,,eiku olvia.

• Anonyymi

Juice oli kylän kovin panomies aikanaan

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1264
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1118
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      834
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      830
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      705
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60