Hei! Olen aina haaveillut että saisin olla vanhemman miehen/miesten seksiorja. Kelpaisinko minä 20-vuotiaana blondina neitinä kenenkään fantasioihin? Haluaisin että minut vain otettaisiin ja hyväksi käytettäisiin :( olisi kiva edes vain jutella fantasioistani jollekin, tuntuu ettei kavereillekkaan voi asiasta puhua.
Vanhempaa miestä
23
2829
Vastaukset
- Anonyymi
Olishan se kiva saada susta mieleinen käskytettävä. Millainen olet ja missä?
- Anonyymi
Keski-Suomessa olen. Hoikka 160cm pitkä ja omasta mielestä kauniskin. Missä voisimme jutella enemmän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keski-Suomessa olen. Hoikka 160cm pitkä ja omasta mielestä kauniskin. Missä voisimme jutella enemmän?
Kainu at meiliboxi.fi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Säpo? Kik?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi ihanuus,
Keskisuomesta löytyisi kaltaistasi neitoa etsivä kokeilunhaluinen, kiva 👅-mies, joka haluaisi vierailla luonasi silloin tällöin ottaen sut useasti ja jättäen tyytyväisenä odottamaan seuraavaa kertaa.
kuumakuusysi@yahoo.com , voimme vaihdella ajatuksia 😉 - Anonyymi
Oot aloittaja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi ihanuus,
Keskisuomesta löytyisi kaltaistasi neitoa etsivä kokeilunhaluinen, kiva 👅-mies, joka haluaisi vierailla luonasi silloin tällöin ottaen sut useasti ja jättäen tyytyväisenä odottamaan seuraavaa kertaa.
kuumakuusysi@yahoo.com , voimme vaihdella ajatuksia 😉Tää mies ei ollut sitä mitä sanoi olevansa, HUijari!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää mies ei ollut sitä mitä sanoi olevansa, HUijari!
Mitä mahtoi huijari sitten olla?
- Anonyymi
Voisit vastatakin myös
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kelpaisko 44vuotias mies Hesasta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kelpaisko 44vuotias mies Hesasta?
Kik Tom067780
- Anonyymi
Mielellään sulle antaisi fantasioita monenlaisia kuten hyväilyjä joka puolelle olitpa tekemässä mitä vaan ja kiusoittelua ennen kaikkea yleensäkkin . Olisit mun käytettävissä 24/7
- Anonyymi
Enpä usko että kukaan haluaa.
- Anonyymi
Minä ottaisin sinut mielelläni käyttööni pidemmäksikin aikaa. 😊😊
- Anonyymi
Minä voisin ruoskia sinut ja leikkiä kanssasi pissa- ja kakkaleikkejä!
Kelpaisit kyllä,olen 68 v terve yksilö,ota yhteyttä vaan
- Anonyymi
Moi,
Toki voisin olla sun vanhempi rakastajasi, 55v
mies Espoosta.
Voisit meilata tapioät luukku - Anonyymi
Älä ny Juha viitti.
- Anonyymi
Tee fantasiastasi totta,olen 68 v ja terve ylä ja alapäästa,sekä valmis tekee mitä sinä haluat tehtävän,luonani tai teillä odottelen lepahuu at gmail
- Anonyymi
Mun kanssa voi puhuu fantasioita ja miksei toteuttaakkin jotain jos molemmista tuntuu hyvälle. M 50v
- Anonyymi
Moi. Laita viestiä hombre1@luukku.com. Olen kiimainen siisti 50v. Suomalainen mies.
- Anonyymi
Nuoret naiset kiinnostaa aina. Itse nuorekas 50v. hombre1@luukku.com. Ota yhteyttä ja junaillaan homma raiteilleen.
Heips,täälä on vanhempi mies joka on jo jonkin aikaa jutellut erään nuoren naisen kanssa fantasioista,mielelläni myös sinun kans juttelisin ja josko haluu edetä toteuttaan niitä niin sehän käy.
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506733Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6752915Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831270Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.971249- 841235
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611144- 891130
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371100- 721012
- 241911