Argo ulisse 13, voiko itse irrottaa kylmäaineletkut

Anonyymi

10

932

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ethän tosissasi kysy? Kylmäaieet karkaa kun liittimen avaa, ja sitä kun ei niin tehdä, vaan imetään tyhjiö, aineet säiliöön. Mitä oikein olet sille tekemässä? Eihän siellä kylmäaineet ääntä pidä..

• Anonyymi

Pitäs saada kapeasta ikkunasta asennettuu se

• Anonyymi

Ethän tosissasi kommentoi, täydellisen tietämättömyyden suomalla varmuudella?

Noissa pikaliittimet ovat sulkeutuvaa mallia eli ei ainakaan keskusyksiköstä pääse kylmäaineet karkuun. Mutta letkuja ei ole tarkoitettu jatkuvasti irroiteltavaksi - voi olla, että temppu on ajateltu tehtävän vain muutaman kerran laitteen eliniän aikana.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Tukesin miehet lähettäneet jo viranomaiset kimppuusi.
      Ultimate market toi aikoinaan noita pikaliittimillä varustettuja yksiköitä. Tukesin kanta on selvä, pikaliittimenkin avaus/kiinnitys on kylmäaine pätevyyden alaista työtä.
      Myyjä ei olisi saanut edes sinulle myydä ilman tietoa pätevästä asentajasta. Sakot tulee heillekkin ja kaikki varastossa olevat laitteet laitetaan takavarikkoon

• Anonyymi

Aloitus on hyvin toimiva vedätys, koskahan tulee seuraava?

• Anonyymi

Vakikommentaattorilla puutetta tekemisestä? Ehkä voisit seuraavaksi kyseenalaistaa oman olemassaolosi.

• Anonyymi

Suomi on kaikenlaisen luvanvaraisuus- ja lakien lobbauksen luvattu maa. Siinä liikkuu hyvät rahat kun voidellaan milloin milläkin verukkeella lainsäätäjät laatimaan säännöksiä jotta joillekin saadaan lisätuloja. Itse tekeminen on usein ympäristöystävällisin vaihtoehto.

• Anonyymi

Koko EU:n alueella ihan samat määräykset kylmäaineissa. Eikä Usassa, Aasiassa tai muuallakaan enää.
        Itsetekijät aina tekevät enemmän vahinkoa kuin hyötyä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koko EU:n alueella ihan samat määräykset kylmäaineissa. Eikä Usassa, Aasiassa tai muuallakaan enää.
        Itsetekijät aina tekevät enemmän vahinkoa kuin hyötyä

Tuskimpa sentään. Ei liity oikeastaan aloittajan pääaiheeseen mutta jääkaapit, pakastimet ym. kylmälaitteet siis käytöstä poistettavat kuormataan rekkaan varsinais suomalaisessa kaupungissa, virallisella sähkö ja elektroniikka romun kierrätykseen valtuutetulla toimijalla kourakahmarilla murskaten pienemmäksi ja painetaan rekan lavalle tiukkaan jotta saadaan täysi kuorma.
        Kylmäaineet suihkuvat taivaan tuuliin putkistojen katketessa ja murskaannuttua.
        Valtakunnallinen virallinen toimija kysymyksessä. Ei puhettakaan mistään kylmäaineiden talteenotosta. Sallittakoon siis myös ne kotiasentajan asennukset ja kytkennät jos kerran osaaminen ja vastuullisuus on kohdallaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1264
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1118
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      840
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      834
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      705
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60