Mihin tämä maailma on menossa, aikuiset miehet tumputtaa ja naiset hankkii mitä ihmeellisempiä vempaimia itsensä tyydyttämiseksi. 40 vuotta sitten tuollaista touhua pidettiin aivan pervona. Minäkin, vaikka en ollut mikään varsinainen panomies, sain melkein joka viikko naida oikeaa naista. No joskus luettiin salaa Kallea, mutta siinä se. Yhtykää ihmiset, se on elämän tarkoitus.
Ihmiset, harrastakaa seksiä !!!
14
881
Vastaukset
- Anonyymi
Avaajan kannattaisi koettaa yhtyä ensin aivoihinsa, niin ei tulisi tuupattua noin poikkeuksellisen kypsymätöntä ja kapeakatseista tekstiä eetteriin ... joitakin vuodet eivät opeta.
Myös lelujen käytön otannan aikajana on lievästikin ilmaistuna ihmishistoriaa täysin tuntemattoman myopinen katsaus omaan suppeaan elämänkokemukseen.
Tuossa jotakin 2000-vuotta taaksepäin.
"Here's What Sex Toys Have Looked Like Throughout History"
- https://www.redbookmag.com/love-sex/sex/g4297/sex-toys-history/ - Anonyymi
Olisi kyllä kiva harrastaa seksiä, mutta kylmä totuus on se että 40 täyttäneelle miehelle ei ole enää kysyntää, kun ei ole atleetti eikä rikas.
- Anonyymi
Eihän me naisetkaan olla.
Kaikki päät pystyyn. Asenne ratkaisee. - Anonyymi
Ihan miehenä 50 voin lisätä että naisella on aina valta. Tiedän että jos vaan on terve ja osaa olla härski, niin kyllä naisiltakin irtoaa. Eli vaikka seksissä ei olekaan kyse rahasta, niin joskus tuntuu että naiset on sokeita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan miehenä 50 voin lisätä että naisella on aina valta. Tiedän että jos vaan on terve ja osaa olla härski, niin kyllä naisiltakin irtoaa. Eli vaikka seksissä ei olekaan kyse rahasta, niin joskus tuntuu että naiset on sokeita.
Mille?
Vai tarkoitatko, että rumatkin saa kun jutut mätsää? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen samaa mieltä kuin RobinHund ja tämän osaketjun aloittaja - näissä asioissa naisilla on täysi valinnanvapaus ja kaikki päätösvalta. Nainen saa kenet haluaa, mies joutuu niin sanotusti tyytymään tähteisiin jos niihinkään. Olen 52-vuotias keskipalkkainen normaalipainoinen perusmies, mutta kunnollista naista ei ole löytynyt enää 13 vuoteen. Puolijuoppoja ja kaikenlaisia tomppeleita kyllä löytyy, mutta entäpä kun etsii fiksunpuoleista ja jokseenkin raitista ja rehellistä naista... ei sitten millään.
Nettipalveluissa toimii vain laskutus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen samaa mieltä kuin RobinHund ja tämän osaketjun aloittaja - näissä asioissa naisilla on täysi valinnanvapaus ja kaikki päätösvalta. Nainen saa kenet haluaa, mies joutuu niin sanotusti tyytymään tähteisiin jos niihinkään. Olen 52-vuotias keskipalkkainen normaalipainoinen perusmies, mutta kunnollista naista ei ole löytynyt enää 13 vuoteen. Puolijuoppoja ja kaikenlaisia tomppeleita kyllä löytyy, mutta entäpä kun etsii fiksunpuoleista ja jokseenkin raitista ja rehellistä naista... ei sitten millään.
Nettipalveluissa toimii vain laskutus.No kun me tavalliset ja tasokkaat ollaan varattuja.
- Anonyymi
Kertoisiko aloittaja millä universaalilla määreellä hän raamittaa kaikkien puolesta sen mikä on ainoaa ja oikeaoppista seksin harjoittamista ... aloittajan raamit kuulostavat kovin ahtailta ;-)
Aloittajasta en tiedä, mutta minä olen ainakin yrittänyt parhaani mukaan pitää yllä seksuaalista kanssakäymistä toisten ihmisten kanssa, silloin kun se vain suinkin on mahdollista. Kyllä toisen ihmisen lämpö ja läheisyys aina kumilelun voittaa. Kyllä juuri niin kuin arveletkin, olen alan ammattilainen, siis kauniisti sanottuna ilotyttö ja rumasti huora.
- Anonyymi
joo, ei muuta kun koneet esiin...
- Anonyymi
Eihän nuo ole mitenkään toisensa poissulkevia asioita, runkkaaminen ja lelut toimii sitäpaitsi hyvin myös yhdessä seksiä harrastaessa.
N52- Anonyymi
👍👌
- Anonyymi
N52:lle
Terve ja tasapainoinen lähestymistapa, sillä eihän erotiikkaan tarvitse kenotekoisia rajoja ja lokeroita rakennella nautintoja rajoittamaan, eli puuhastelua fiiliksen ja tilanteen mukaan ;-)
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564910Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202265- 1031444
- 911385
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231356Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1421189Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681085Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi266993- 72977
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75965