Voin vielä lisätä, että asu ei pelkästään tee kulttuurin edustajaa, Mutta kun on kipiänä niin muistaa kun pistää juhlasoiton soimaan kirkonkelloista. Kirkon pyhä nimi on Syvyydestä. "Syvyydestä minä huudan herraa" kirkon rakennusaikana nuori rakennusmies putosi tornista. Voimalisesti kellot soivat kun tapulin alimmatkin rappuset tutisevat. Olen särkynyt saviruukku on lauluna vähän kevyt, Mutta naise romaniasu on raskaudessaan säilyttämisen arvoinen. Se on jokaisen romaninaisen henkilökohtainen valinta, kulttuuria voi muutenkin vaalia, mutta harmi jos katoavat
Romaniasut
4
152
Vastaukset
- Anonyymi
Itte kävin tänään ostaan vaihteeks harmaat kolitsit, pukua en ole luvannut käyttää, mutta lipsuin jo kummilapsen rippijuhlissa. No niitä pitäis olla vielä 3 jäljellä jos ne ei pakanoiks ryhdy. Sen jälkeen menen hautajaisiinkin kolitseissa
- Anonyymi
Ehkä olen yhtä jäärä kun pappa, mutta tosetpäin, puku päällä kuolinvuoteella, ja vielä joi kuolinvuteelta sairaalaan. Ja siltikin nìitten prässihousujen kans on joutunut hoitajat neuvotella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä olen yhtä jäärä kun pappa, mutta tosetpäin, puku päällä kuolinvuoteella, ja vielä joi kuolinvuteelta sairaalaan. Ja siltikin nìitten prässihousujen kans on joutunut hoitajat neuvotella
Varmaan leppoista ajaa sairaalaan 40km ohitusleikkaukseen ja huolehtia samalla että puku on särmässä ja mummolle on yöpaikka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan leppoista ajaa sairaalaan 40km ohitusleikkaukseen ja huolehtia samalla että puku on särmässä ja mummolle on yöpaikka
Ja hautajaisissa laulettiin; mun henkeäni salpaa. Se on hyvin kaunis
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635