Suuteleminen yhden yön jutussa

Anonyymi

Miksi mies ei halua suudella, kun kyseessä on yhden yön pikapano? Onko suutelulla joku isompi merkitys?

7

1304

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei tietenkään panon aikana pussailla yök

• Tieteellisesti on todettu hellyydenosoitusten vapauttavan niin feromoneja kuin dopamiiniakin, jotka vahvistavat yhteisyyttä parisuhteessa, tuottavat pitkäkestoista mielihyvää ja edesauttavat rakastumista, joka tietysti satunnaisessa yhden yön jutussa on epätoivottavaa.

Tuli vaan mieleen, että mistä joku randomi häntäheikki sen tietää; omasta parisuhteestaanko? ; )

• Anonyymi

Onko monta ollut? jos joku pussaisi jos monta on :)

• Anonyymi

No hänelle voi olla merkitys tai sitten hänellä on proppuja tms.

Itsestä suutelu on kaikkein parasta.

• Anonyymi

Kun kysymyksessä pika pika keissi niin siinä nyt suukottelemaan ehdi hyvänen aika sentään.

• Suutelu on jotenkin paljon henkilökohtaisempaa. Varmaan tässä on eroja, mutta tuntuu siltä, että suutelu on varattu sellaisille, joita kohtaan on tunteita.

• Anonyymi

Itse ainakin suutelen naisia ennen, panon aikana välillä ja jälkeen.

Minusta naiset syttyvät kiihkeästä suutelusta usein miten, poikkeuksiakin on osunut matkalla...

Pelkkä pano ilman lämmintä ja kiihkeää syleilyä on kuin runkkaus, joten kunniootan naista ja teen parhaani aina yrittää "lukea" mistä toinen tykkää ja kehuja kuullut ja näkeehän ja tuntee sen, kun toinen nauttii...

50m tku

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1264
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1108
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      834
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      830
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      705
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60