vituttaa ku sillo kun alkuvuodesta ekan kerran menin klinikal käymää, täytin ne paperit vähä epärehellisesti ja sillo vielä oli menkat. nyt neki on loppunu ja paljo muuki. Se epätyypilline siin laihuushäiriön edessä vaa vaikeuttaa parantumista niiin paljon!
epätyypillinen anoreksia
2
806
Vastaukset
- Anonyymi
Välitä enemmän itsestäsi, kuin joistain sanoista.
Tuli aika suorasti kirjoitettua, mutta niinhän se menee, että sinä olet sinä, sinä et ole sama kuin diagnoosisi.
Vaikka tiedoissa lukee kuinka epätyypillinen, niin sinä et varmaan ole kuitenkaan itse epätyypillinen.
Olet oma itsesi, tyypiltäsi ainutlaatuinen hyvä ihminen, ja pärjäät jos haluat, ja uskot ja luotat itseesi.
Asioilla on tapana järjestyä. Tsemppiä sulle. - Anonyymi
Itelki kaikki vaan paheni kun kuuli diagnoosin.. menkkoja en oo tosin nähny vuosiin..Fiilaan ja en tiiä mikä itteeni tai muit auttaa mut et oo yksin.. tsemiii sulle<333333 viel tää helpottaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 70850
- 48844
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647