Olen tytöksi haluava mies, joka haluaisi nauttia miehen tyydyttämisestä suullaan , olen naisellisen tuntuinen hoikka ihana "tyttö" ja haluan ottaa miehen jolta saisin imeskellä spermat suuhuni. Olen terve 168/71, ukm sinulle ei vaatimuksia , kuin toimiva kalu?
Haluaisin antaa suuseksiä
Anonyymi
11
840
Vastaukset
- Anonyymi
Mispäin oot?
- Anonyymi
eteläsuomessa lähellä Lahtea, mutta auto on jolla pääsee sinun luoksesi. haluan oikeasti?
- Anonyymi
Jos pohjois Suomessa ajelet niin saat imeä ja tehä muutakin jos haluat
- Anonyymi
Joks jäykk
- Anonyymi
Kyllä seisoo kun ajattelee
- Anonyymi
saat mulki
- Anonyymi
joks lens
- Anonyymi
Lahessa vois olla sukkis seuraa😉
- Anonyymi
Jos aloittaja on tosissaan, niin täällä kokematon samettinen posliinikalu odottaa taitavaa käsittelyä. marduk@meiliboxi.fi
Älä epäröi. - Anonyymi
Ei ole "tyttö" hepenissään uskaltanut ottaa yhteyttä ja antaa nautintoa ukkomiehelle.
- Anonyymi
Terveisin mkoukka@gmail.com t. Ap
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712963
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792138
- 951956
- 321702
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191195