Minulla on kaksi lainaa ulosotossa ja palkasta lyhennetään.
Olen yrittänyt lyhentää muita lainoja pois, mutta tuntuu mahdottomalta.
Mitenkäs toimitaan, jos/kun haluan, että nämä muutkin menevät ulosottoon ?
Tarviiko ilmoitella lainafirmoille vai jätänkö maksamatta lyhennykset ja siirtävät sitten sinne ?
Ulosotto meneillään
4
811
Vastaukset
- Anonyymi
jätät maksamatta vaan
- Anonyymi
siirtävöt ekana perintään, lisää kuluja, sit oikeuteen, lisää kuluja, sit ulosottoon jne
- Anonyymi
Pyydä velkojilta velan siirtämistä välittömästi ulosottoon. Säästät siinä suuren summan, mitä perintäyhtiöt perivät jos/kun velka heille siirtyy.
Pyydä kirjallisena, silloin sinulla on mustaa valkoisella ja velkoja ei voi periä ylimääräisiä maksuhuomautuskuluja enää sen jälkeen.- Anonyymi
Ei ne nykyään kovin isoja summia enää ole, max 50e, ehkä 100 jostain tuhansien e veloista
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131762Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 781348
- 541193
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81102- 741085
- 1091019
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850