Moi! Tutustuin noin 2 kuukautta sitten yhteen jätkään kaverini kautta. Hän kertoi olevansa juuri 19-vuotta täyttänyt, joten päätin valehdella ikäni vuodella ylöspäin (olen siis täyttänyt 16 tänä vuonna, kerroin olevani 17.) Valehtelin, koska ajattelin että hänellä ei olisi mielenkiintoa tutustua jos tietäisi että olen 3 vuotta häntä nuorempi. Ajattelin myös että hänestä tulisi minulle vain kaukainen ystävä, joten iän valehtelulla ei sinänsä olisi väliä. Nyt on käynyt niin, että olen ihastunut kyseiseen poikaan ja hän ilmeisesti myös minuun. En uskalla kertoa hänelle oikeaa ikääni, pelkään että menetän hänet sen takia. Pelottaa jos hän saa joltain toiselta taholta oikean ikäni selville. Vaikka kävisikin niin, että kertoisin hänelle oikean ikäni ja se olisi hänelle ok, en usko että hän kehtaisi esimerkiksi esitellä minua ystävilleen ikäni takia. En haluaisi pilata kaikkea, meillä on niin hyvä juttu kesken ja olemme kuin luodut toisillemme. Tykkään hänestä niiin paljon, mutta omaatuntoani painaa tuo valehtelu. Tiedän että tein tyhmästi valehdellessani, kadun sitä. Mitä minun pitäisi tehdä?
Valehtelin ikäni ihastukselle
2
642
Vastaukset
- Anonyymi
Anna suhteen kehittyä omalla painollaan äläkä mieti ikääsi. Sitten joskus muutaman vuoden päästä jos vielä olette yhdessä, voit hienovaraisesti vihjata minkä ikäinen oikeasti olet. En usko että poika siitä pahastuu. Pidän peukkuja että suhteenne kasvaa ja kukoistaa kaikin puolin:)
- Anonyymi
suhteenne perustuu valehteluun ja se ei todellakaan ole hyvä, koska se kertoo susta aika paljon, joten kerro nopeesti ihmeessä ko. valheesi ja kerro syy että halusit sen tyypin itsellesi yms... ei kannatta vetkuttaa asiaa pitkään ja ei se sua tuon takii jätä jos se on oikeesti suhun kiintynyt..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33682
- 60679
- 50665
- 52657