siitä G:n tyttöystävästä? missäköhän? ois vaan kiva nähä kun se ihan kuin piilottelis sitä kun en oo koskaa nähny kunnollista kuvaa saatikka sitten yhteiskuvia.. tuli vaan heti mieleen että onkohan se ruma vai miks se sitä piilottelee. ois kiva nähä:)
onko netissä kuvia..
4
818
Vastaukset
- ..ihmiset..
...on tyhmiä oiskohan sen takia että se tyttö ei halua julkisuutta ja kyl kait pikku g haluaa jotain omaa yksityisyyttä!
- jedimind
ei se kuitenkaa salassa pysy vaikka se sitä piilotteleekin.
- enni
mä oon nähny sen kuvia sillon ku sillä oli ircgalleria...ja se on kyl tosi kaunis..musta tuntuu et se on joku malli..ja oon nähny sen ja henkan tosi monta kertaa hesas..ku ne on ollu shoppailemas..ne on musta tosi söpö pari kyl..se tyttö on ruotsinkielises lukios hesas,mun isosisko tietää sen..ja se on kuulemma tosi kiva ja hauska!
- jonsku
onhan se aika kaunis joo...oon toki nähny sen tytön vaan kolme kertaa mut ei mikään ruma tyttö!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873207
- 622907
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802256
- 742169
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?361416