Ei ole yhtään kiinnostunut sinusta? Miksi roikut ja yrität? Tiedätkö että se on naurettavaa. Miksi haluat olla pelle, naamaria et toki tarvitsekaan!
Miltä se tuntuu kun toinen
13
1206
Vastaukset
- Anonyymi
Kenelle tämä mahtaa olla. En ole roikkunut kenessäkään. Ahdistaa sellainen jos minussa roikuttaisiin. Ketään ei voi pakottaa välittämään. Sellainen veisi ilon elämästä ja silloin käpertyisin omaan rauhaani, enkä haluaisi tutustua keneenkään. Voisi kestää monta vuotta ennen kuin uskaltaisin ruveta tutustumaan keneenkään.
- Anonyymi
Naiselle aloitus
- Anonyymi
ihan ok, eipä tässä mitään,mut ottaako sua päähän tai oisko paha mieli tai jotain
- Anonyymi
Millä tavalla roikkuu ja yrittää?
- Anonyymi
Kerropas sinä kun olet tänne kerran eksynyt, ja koska sinulla täytyy olla kokemusta moisesta!
- Anonyymi
Eipä roiku. Soronoo! Kuka sellaisen keskenkasvuisen kanssa edes haluaisi olla? Sinä ehkä, joten siksi täällä märiset. Minä sentään tunnen oman arvoni ja ymmärrän viimeinkin, että rakastan tätä mitä olen. Sinä et ole yhtikäs mitään 😆.
- Anonyymi
Minkäs sitä tunteilleen voi, tietää ainakin sitten yrittäneensä kaikkensa. Ei nämä ole järkimaailman asioita, eikä tässä vaiheessa omalla naurettavuudella ole enää merkitystä. Jatka vaan samaan malliin, niin teet palveluksen minullekkin.
- Anonyymi
Todella tyhmä aloitus. Kenelle edes osoitettu 🙄
En minä ainakaan roiku kenessäkään, ihan turhaahan se on kun on itse ei-sinkku. - Anonyymi
Taidat olla vähän sinisilmäinen.
Mies on tässä kombossa se roikkuja. Ei siitä pääse eroon millään vaikka haluaisinkin. Soittaa aina kun pystyy ja viestejä tulee, vaikka niihin ei vastaisikaan.
Koittakaa saada asianne kuntoon, niin muut saavat olla rauhassa. Toki mies on aina ollut epäluotettava, joten mieti, kannattaako hänen kanssaan jatkaa. - Anonyymi
Hah roikkuu? Kuka? Miten? Omissa mielikuvissasi ehkä vaan? Mustis nainen oot?
- Anonyymi
Jotkuthan ovat avoimissa suhteisa.Siihenkin kai tottuu,alistuu.
- Anonyymi
En roikukaan enää, juuri päästin irti.
- Anonyymi
En ole kiinnostunut hänestä yhtään, ei ongelmaa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374765Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4851460Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48748Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707