Miltä se tuntuu kun toinen

Anonyymi

Ei ole yhtään kiinnostunut sinusta? Miksi roikut ja yrität? Tiedätkö että se on naurettavaa. Miksi haluat olla pelle, naamaria et toki tarvitsekaan!

13

1236

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kenelle tämä mahtaa olla. En ole roikkunut kenessäkään. Ahdistaa sellainen jos minussa roikuttaisiin. Ketään ei voi pakottaa välittämään. Sellainen veisi ilon elämästä ja silloin käpertyisin omaan rauhaani, enkä haluaisi tutustua keneenkään. Voisi kestää monta vuotta ennen kuin uskaltaisin ruveta tutustumaan keneenkään.

• Anonyymi

Naiselle aloitus

• Anonyymi

ihan ok, eipä tässä mitään,mut ottaako sua päähän tai oisko paha mieli tai jotain

• Anonyymi

Millä tavalla roikkuu ja yrittää?

• Anonyymi

Kerropas sinä kun olet tänne kerran eksynyt, ja koska sinulla täytyy olla kokemusta moisesta!

• Anonyymi

Eipä roiku. Soronoo! Kuka sellaisen keskenkasvuisen kanssa edes haluaisi olla? Sinä ehkä, joten siksi täällä märiset. Minä sentään tunnen oman arvoni ja ymmärrän viimeinkin, että rakastan tätä mitä olen. Sinä et ole yhtikäs mitään 😆.

• Anonyymi

Minkäs sitä tunteilleen voi, tietää ainakin sitten yrittäneensä kaikkensa. Ei nämä ole järkimaailman asioita, eikä tässä vaiheessa omalla naurettavuudella ole enää merkitystä. Jatka vaan samaan malliin, niin teet palveluksen minullekkin.

• Anonyymi

Todella tyhmä aloitus. Kenelle edes osoitettu 🙄
      En minä ainakaan roiku kenessäkään, ihan turhaahan se on kun on itse ei-sinkku.

• Anonyymi

Taidat olla vähän sinisilmäinen.
      Mies on tässä kombossa se roikkuja. Ei siitä pääse eroon millään vaikka haluaisinkin. Soittaa aina kun pystyy ja viestejä tulee, vaikka niihin ei vastaisikaan.
      Koittakaa saada asianne kuntoon, niin muut saavat olla rauhassa. Toki mies on aina ollut epäluotettava, joten mieti, kannattaako hänen kanssaan jatkaa.

• Anonyymi

Hah roikkuu? Kuka? Miten? Omissa mielikuvissasi ehkä vaan? Mustis nainen oot?

• Anonyymi

Jotkuthan ovat avoimissa suhteisa.Siihenkin kai tottuu,alistuu.

• Anonyymi

En roikukaan enää, juuri päästin irti.

• Anonyymi

En ole kiinnostunut hänestä yhtään, ei ongelmaa :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      192
      1331
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1148
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      870
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      864
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      745
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      712
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33