https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000008176319.html
"Kuljettaja menetti ajoneuvon hallinnan hieman ennen Huopalahden tielle kääntymistä ja törmäsi tien keskikaiteeseen. Häntä yritettiin elvyttää paikalla, mutta tuloksetta."
:D
Poliisia paennut motoristi kuoli
18
92
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä ettei vienyt ketään sivullista mukanaan. Ja uuden moottoripyörän sen omistajalle korvaa vakuutus, jos siinä oli vaan varkausvakuutus voimassa. Valtakunnassa siis kaikki hyvin.
- Anonyymi
Mitä näitä pitää kopioida tänne jos ei ole mitään sanottavaa?
Jokainen varmasti huomaa nämä iltapäivälehdistä kuitenkin.- Anonyymi
No tää on taas tämä Hervannan veitikka, kuun alkupuolta eletään ja on päässyt avohoitoon hetkeksi. Kuun puolivälin jälkeen taas hiljenee jostain kumman syystä.
Ei näitä kannata vakavasti ottaa, samaa horinaa ja linkkejä on tullut jo vuosia. 😅 - Anonyymi
😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tää on taas tämä Hervannan veitikka, kuun alkupuolta eletään ja on päässyt avohoitoon hetkeksi. Kuun puolivälin jälkeen taas hiljenee jostain kumman syystä.
Ei näitä kannata vakavasti ottaa, samaa horinaa ja linkkejä on tullut jo vuosia. 😅Polunmäenkadun tietotoimistostako kommentoit?
- Anonyymi
Korjaan vähän otsikkoa: "Poliisia paennut narkkari moottoripyörävaras kuoli"
- Anonyymi
"Korjaan vähän otsikkoa: "Poliisia paennut narkkari moottoripyörävaras kuoli"
Miksi uutisissa puhutaan aina motoristeista. Harvemmin sanotaan että autoilija teki sitä sun tätä kun on varkaasta kyse.
- Anonyymi
Risteykset on hankalia keula pystyssä ja 200km/h lasissa.
- Anonyymi
Jutustelija1 kirjoitti:
Kuminpolttoa unohtamatta.
Ja kyykyssä pyörätiellä lasten yli ajaessa 👍😅
- Anonyymi
Poliisin. Vika olis mennyt munkki bossu kahville,yleensä
näitä sattuu paljon ottakaa rekisteri nro kuva ja haku
päälle ei loukkaannu sivullisia.- Anonyymi
Miksi pitää paeta poliisia? Huumeita päässä vai taskussa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos poliisi pysäyttää minut, niin silloin pysähdyn. Mikä siinä on niin vaikeaa yhä useammalle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli huumeiden alaisena ja varastanut kyseisen pyörän. Kannattaa lukea artikkeli eikä vaan otsikkoa.
- Anonyymi
Mikähän siinä poliisissa niin pelottaa että pakoon pitää yrittää vaikka henki menisi.
- Anonyymi
Ja jälleen kerran: kannattaa lukea se juttu joka on linkitetty, niin voi ymmärtää taustatkin.
Yleensä jos olet varastanut ajoneuvon ja kuskaat huumeita mukanasi, niin poliisia tulee välteltyä.
- Anonyymi
Ihan oikein paskanistille.
- Anonyymi
Ihan oikein motoristille.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1023504
- 623157
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342664- 802443
- 852438
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422104- 962096
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil491711Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221710- 121696