saako myös selvin päin olevat ja kasvisruokaa syövät osallistua seinäjoen rymyjuhliin
selvänä seinäjoelle
10
73
Vastaukset
- Anonyymi
et saa osallistua jos et ole koko ajan tolkuttomassa humallassa. kasvisruoka yök
t ökytoimiston työmies - Anonyymi
Nyt nimimerkki ruuttamopo-persu kyselee ihan levottomia. Vai että vege-persu selvinpäin puoluekokoukseen....
- Anonyymi
Etelä-Pohjanmaa ja siis Seinäjokikin ovat siirtyneet koronan kiihtymisvaiheeseen. Mitä tämä merkitsee puoluekokouksen pitämiselle ja iltajuhlimiselle?
- Anonyymi
Eihän siellä hullukaan kestä selvänä olla. Kasvissyöjille omaat lantut mukaan!
- Anonyymi
Silloin voi lantukinleikata.
- Anonyymi
ruiskuta asetonia mopoosi niin lähtee 🤣
- Anonyymi
Tottakai saavat osallistua mutta vain kasvomaskia käyttäen.
- Anonyymi
Ruuttamopon mäntä on leikannut kiinni.
- Anonyymi
Ruuttamopopersujen kokoontumisajot Seinäjoella ovat kyllä melkoinen nähtävyys. Riikkakin tykkää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ruuttamopopersujen kokoontumisajot Seinäjoella ovat kyllä melkoinen nähtävyys. Riikkakin tykkää.
Vajakit keskustelee taas viisaita, nyt nukkumaan, äiti suuttuu muuten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329