Huomenta palstaporukat
Nyt sitten odottamaan äveriästä kosijaa, kun perusasiat ovat kunnossa.
Ainoa ongelma on että tunne yhtään komeata, vapaata, talonomistavaa mersumiestä.
Mistäpä sellaisen tämän ikäinen, näköinen, kokoinen löytäisi.
Ja vielä on tuo hiton korona.
Olen fatalisti ja uskon, että kaikki on meille määrätty ennakolta.
Ei muuta kuin koulubussilla jalka- ja kasvohoitoon.
Pitää olla freesissä kunnossa, jos kohtalo ajelee vastaan.
Päivänjatkoja
Rippikoulu ja rokotettu
37
58
Vastaukset
- Anonyymi
Hehee, kuka mistäkin tykkää. En ottas kuvailemaasi mersumiestä mistään hinnasta vieläkään, muutamaan elämäni varrella törmännyt ja samantien skipannut.
Komeat äveriäät ja rikkaat mersumiehet kattelevat kuule ihan eri luokan naisia kuin 60 :D.
Siili
Älä nyt viitsi.
Kaupalla hiljattain praattasin yhden mesemiehen kanssa pitkät tovit.
Hänellä oli 1967 mallinen mersu persiin alla.siilivain kirjoitti:
Siis kato ku rahalla saa ja autolla pääsee. Puhumattakaan vallasta.
Siili
Ilmeisesti kirjoitat kokemuksesta.2lesken kirjoitti:
Siili
Ilmeisesti kirjoitat kokemuksesta.No mulla ei ole rahhaa, ei valtaa eikä mersua😁.
2lesken kirjoitti:
Siili
Älä nyt viitsi.
Kaupalla hiljattain praattasin yhden mesemiehen kanssa pitkät tovit.
Hänellä oli 1967 mallinen mersu persiin alla.No tarkoittaako praattaaminen sitä et hän haluaa sinusta naisystävän🤣.
siilivain kirjoitti:
No mulla ei ole rahhaa, ei valtaa eikä mersua😁.
siili
Minulla on vapaus odottaa noita kaikkia edellämainittuja.
Tulevalta kosijalta.
Sinun laitasi on muistaakseni toinen.siilivain kirjoitti:
No tarkoittaako praattaaminen sitä et hän haluaa sinusta naisystävän🤣.
siili
Luojan kiitos tässä tapauksessa ei tarkoita.
Mutta kerroin vain, että kyllä mersumiehetkin puhuvat vallan mainiosti, viehättävälle kuusikymppiselle, karismaattisella leskirouvalle.2lesken kirjoitti:
siili
Minulla on vapaus odottaa noita kaikkia edellämainittuja.
Tulevalta kosijalta.
Sinun laitasi on muistaakseni toinen.Toki on, en muuta väitäkkään. Onnea tulevien kosijoiden odotukseen :D.
Itse en ole ilmoittanutkaan odottavani. Vaikka oisin singlekin vaan kun en ole.2lesken kirjoitti:
siili
Luojan kiitos tässä tapauksessa ei tarkoita.
Mutta kerroin vain, että kyllä mersumiehetkin puhuvat vallan mainiosti, viehättävälle kuusikymppiselle, karismaattisella leskirouvalle.Miksei puhuis, kute ihminen ihmiselle mutta ei kait se tartte mitään sen syvempää tarkoittaa. Fiksu ihminen saa praatata kaikkien kanssa.
- Anonyymi
Mikä hemmetin mittakeppi mersu on ?
- Anonyymi
Lamborghini sen täytyy olla🏎😂
Ano 12:23
Jos vertaat Lada-Lasseen tai Wolkkari-Wiljoon niin kyllä Mersu-Mertsi tässä triossa on uno.Anonyymi kirjoitti:
Lamborghini sen täytyy olla🏎😂
Ano 14:19
Rytsölän veljekset tulivat aikoinaan Porin Jazzeilla Lamborghini autollaan.
Parkeerasivat rehvakkaasti mihin sattuu.
Lappuliisa iski kylmän viileesti sakkolapun tuulilasiin.
Nämä eivät olleet näkevinään koko pikavoittoa.
Ei voi kiistää. Upea kosla- Anonyymi
2lesken kirjoitti:
Ano 12:23
Jos vertaat Lada-Lasseen tai Wolkkari-Wiljoon niin kyllä Mersu-Mertsi tässä triossa on uno.Olen (omasta mielestäni) komea, lähes vapaa, nyt omistan talon, jossa en kuitenkaan asu, mersua ei ole enkä ostakaan, sen sijaan voin ajaa vanhan VW:ni jokeen tai romuttamolle. Ostan sitten tilalle jonkun kaukoidän auton, isompi KIA tai pienempi Lexus.
Pääseekö näillä tiedoilla välierään (anteeksi urheiluvertaukseni)? Anonyymi kirjoitti:
Olen (omasta mielestäni) komea, lähes vapaa, nyt omistan talon, jossa en kuitenkaan asu, mersua ei ole enkä ostakaan, sen sijaan voin ajaa vanhan VW:ni jokeen tai romuttamolle. Ostan sitten tilalle jonkun kaukoidän auton, isompi KIA tai pienempi Lexus.
Pääseekö näillä tiedoilla välierään (anteeksi urheiluvertaukseni)?Ano 17:03
Siis lähes vapaa.
Eli vaimo ja kolme lasta ja lastenlasta pyörii vielä kintereillä.
Erotakko vai ei erota.
Talo on plussaa.
Lexus voi mennä hätätapauksessa.
Tuo komeuskaan ei ole miinusmerkkinen
Sinähän olet melkeinpä finaalissa.- Anonyymi
2lesken kirjoitti:
Ano 17:03
Siis lähes vapaa.
Eli vaimo ja kolme lasta ja lastenlasta pyörii vielä kintereillä.
Erotakko vai ei erota.
Talo on plussaa.
Lexus voi mennä hätätapauksessa.
Tuo komeuskaan ei ole miinusmerkkinen
Sinähän olet melkeinpä finaalissa.Vaimo kuoli parikymmentä vuotta sitten, lapsia ei ole. Talo maakunnassa on valitettavasti miinusta, mutta ethän kerro siitä muille. Olen kaunis mies ja itselleni R-A-K-A-S. Lexus on ostamista vailla omistuksessani. Mikä on lähtöratani finaalissa?
Anonyymi kirjoitti:
Vaimo kuoli parikymmentä vuotta sitten, lapsia ei ole. Talo maakunnassa on valitettavasti miinusta, mutta ethän kerro siitä muille. Olen kaunis mies ja itselleni R-A-K-A-S. Lexus on ostamista vailla omistuksessani. Mikä on lähtöratani finaalissa?
Ano 05:34
Otetaanpa uusiksi.
Olet lapseton leskimies.
Omistat salaisen, homehtuneen mökin landella.
Olet narsisti ja Lexus on Rinta-Juipeilla.
Lähtörata johtaa portista ulos.- Anonyymi
2lesken kirjoitti:
Ano 05:34
Otetaanpa uusiksi.
Olet lapseton leskimies.
Omistat salaisen, homehtuneen mökin landella.
Olet narsisti ja Lexus on Rinta-Juipeilla.
Lähtörata johtaa portista ulos.Lapseton leskimies olen.
Talo ei ole salainen eikä homehtunut, arvoton tosin.
En ole (mielestäni) kovin narsistikaan, Lexus on eräässä toisessa autoliikkeessä toistaiseksi.
Taas urheilukieltä, anteeksi: DNQ (Did Not Qualify) vai DNS (Did Not Start)? Anonyymi kirjoitti:
Lapseton leskimies olen.
Talo ei ole salainen eikä homehtunut, arvoton tosin.
En ole (mielestäni) kovin narsistikaan, Lexus on eräässä toisessa autoliikkeessä toistaiseksi.
Taas urheilukieltä, anteeksi: DNQ (Did Not Qualify) vai DNS (Did Not Start)?Ano 11:36
Poria
Se on moro
- Anonyymi
En piittaisi yhtään mikä auto, kaikki kelpaa, kun sen verran kulkee ettei tielle jätä.
Kun vaan se miehen tyyli, jutut ja tavat mätsäisi, että pärjättäisiin.
Yks kyselee Suomessa automatkalle, mutta kun niin epäselvästi kertoo reitin, ettei ole aavistustakaan mistä ittensä löytää. Hatara suunnitelma jos on Pohjois-Suomen kiertomatka, vähän tarkempi pitäisi olla.
Parempi vaan että olisi tolkun ihminen, talot ja autot viis, en minä kumminkaan omasta kodistani muuttaisi. Ei muutenkaan tarttis mitään tarjota eikä maksaa, omat menonsa vain.
Silti onnea aloittajalle, kyllä ihmisen kuuluisi saada mitä tahtoo ja mihin pyrkii.Ano 18:22
Sinäpä olet vähään tyytyväinen.
Minulla on elämäni varrella ollut niin monta epäonnistunutta säätöä miesten suhteen.
Olen loppuelämäni mieluummin yksin kuin jonkin sutkin poskisolistin kanssa.
Valinnat on mennyt pahasti pieleen, paitsi viimeinen.
Ajattelin pistää riman niin korkealle, että varmasti vietän loppuelämäni yksin.
Ehkä sitten seuraavassa elämässä natsaa paremmin.- Anonyymi
2lesken kirjoitti:
Ano 18:22
Sinäpä olet vähään tyytyväinen.
Minulla on elämäni varrella ollut niin monta epäonnistunutta säätöä miesten suhteen.
Olen loppuelämäni mieluummin yksin kuin jonkin sutkin poskisolistin kanssa.
Valinnat on mennyt pahasti pieleen, paitsi viimeinen.
Ajattelin pistää riman niin korkealle, että varmasti vietän loppuelämäni yksin.
Ehkä sitten seuraavassa elämässä natsaa paremmin."Ajattelin pistää riman niin korkealle, että varmasti vietän loppuelämäni yksin."
Tulee mieleen sanonta, jonka mukaan 'se joka kuuseen kurkottaa se katajaan kapsahtaa' ;-)
Mutta kun "kaupantekoon" lähdetään, niin vastapuolikin skannataan mielen sopukoihin saakka ja vähän muihinkin, josko vorkkisi tai sitten vähemmän.
Mutta niillä fiksuilla, komeilla ja fyrkkaisilla tuppaa olemaan nuoremmat naiset mielessä ja jos vapaalla olvat, niin kaikkilla ei ole halua muuhun kuin kevyempään suhdekruisailuun ja sitten taas uutta matoa, äh eikun sharmanttia ladya koukkuun. Anonyymi kirjoitti:
"Ajattelin pistää riman niin korkealle, että varmasti vietän loppuelämäni yksin."
Tulee mieleen sanonta, jonka mukaan 'se joka kuuseen kurkottaa se katajaan kapsahtaa' ;-)
Mutta kun "kaupantekoon" lähdetään, niin vastapuolikin skannataan mielen sopukoihin saakka ja vähän muihinkin, josko vorkkisi tai sitten vähemmän.
Mutta niillä fiksuilla, komeilla ja fyrkkaisilla tuppaa olemaan nuoremmat naiset mielessä ja jos vapaalla olvat, niin kaikkilla ei ole halua muuhun kuin kevyempään suhdekruisailuun ja sitten taas uutta matoa, äh eikun sharmanttia ladya koukkuun.Olen nyt tyystin luopunut naapurin miehen koiran ulkoilutuksesta.
Samalla loppui hänen kanssa kaveruus.
Ehkäpä suuttui kun ilmainen hoitaja lähti kuviosta.
Lenkkeilen nyt yksin jokapäivä pitkin maita ja mantuja.
Yllätyksekseni muutama mies on kysäissyt missä koira on ?
Vastaan että, tuli ruuhkaa hoitoketjussa.
Kun aletaan hoitamaan isäntää, myös koira pitää hoitaa.
Ovat ihmeissään, kun olen 7 vuotta ulkoiluttanut hurmurikoiraa.
Ovat luulleet, että olemme isännän kanssa pari.
Ei olla eikä tulla.
Minulle on tullut lisää juttukavereita lenkkipolulla.
Ei muuta kuin pitkä musta tukka ponnarille, adidakset jalkaan ja menoksi.
Paitsi tänään haen omaiseni palvelukodista munkkikaffeille.
Päivänjatkoja- Anonyymi
2lesken kirjoitti:
Olen nyt tyystin luopunut naapurin miehen koiran ulkoilutuksesta.
Samalla loppui hänen kanssa kaveruus.
Ehkäpä suuttui kun ilmainen hoitaja lähti kuviosta.
Lenkkeilen nyt yksin jokapäivä pitkin maita ja mantuja.
Yllätyksekseni muutama mies on kysäissyt missä koira on ?
Vastaan että, tuli ruuhkaa hoitoketjussa.
Kun aletaan hoitamaan isäntää, myös koira pitää hoitaa.
Ovat ihmeissään, kun olen 7 vuotta ulkoiluttanut hurmurikoiraa.
Ovat luulleet, että olemme isännän kanssa pari.
Ei olla eikä tulla.
Minulle on tullut lisää juttukavereita lenkkipolulla.
Ei muuta kuin pitkä musta tukka ponnarille, adidakset jalkaan ja menoksi.
Paitsi tänään haen omaiseni palvelukodista munkkikaffeille.
PäivänjatkojaEikö sillä koiralla ole ikävä sinua, ajatteletko lainkaan koiran tunteita? Jos noinkin pitkäaikainen suhde teillä niin taitaa koiraressulla olla suru turkissaan.
Anonyymi kirjoitti:
Eikö sillä koiralla ole ikävä sinua, ajatteletko lainkaan koiran tunteita? Jos noinkin pitkäaikainen suhde teillä niin taitaa koiraressulla olla suru turkissaan.
Ano 10:54
Olen jo aikaisemmin kirjoittanut, että tuli ruuhkaa hoitamisessa.
Isäntää alettiin hoitamaan, mutta ei koiraa.
Minulle oltaisiin tuotu koira yöllä.
Isäntä oli viihteellä heilan kanssa
Siihen loppui minun ulkoiluttaminen.
Koira pärjää ilman minua,
kun minäkin pärjään ilman koiraa.- Anonyymi
Sinulle ISO peukku. Jos kuuta tavoittelisi taivaalta, se katajaisen väkeväksi muuttuisi.
Tavallisuus hyve.
Ei ole autoa, ei omaisuuksia. Mutta sydän on suuri ja avara ja halit aitoja. Kyllä joku päivä kaksi sielua yhdeksi kohtaa. Olen optimistinen.
Ulkonäkökin ehkä ok kun eräässä mediassa (en ole deitti palstoilla) tuntematon parisuhteessa oleva nainen lähetti yksityisen kehu viestin, että ilo katsella kuvaani. Ei siis mitään flirttiä, ehdotuksia, lähentelyä. Kiitin kohteliaasti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulle ISO peukku. Jos kuuta tavoittelisi taivaalta, se katajaisen väkeväksi muuttuisi.
Tavallisuus hyve.
Ei ole autoa, ei omaisuuksia. Mutta sydän on suuri ja avara ja halit aitoja. Kyllä joku päivä kaksi sielua yhdeksi kohtaa. Olen optimistinen.
Ulkonäkökin ehkä ok kun eräässä mediassa (en ole deitti palstoilla) tuntematon parisuhteessa oleva nainen lähetti yksityisen kehu viestin, että ilo katsella kuvaani. Ei siis mitään flirttiä, ehdotuksia, lähentelyä. Kiitin kohteliaasti.Vastaus oli:
Anonyymi
11.08.2021 18:22
- Anonyymi
On kokemusta kahdesta varakkaasta, en pärjännyt, kun mulle on turha tulla rahalla mitään tyrkkimään, jos on muuten sopimaton.
Kuka voi olla parempi mies kuin hyvätapainen, ulkomuodoltaan sellainen ettei nyt sillä huomiota herätä ja omillaan toimeen tuleva. Itsestään kun huolehtii kaikin puolin niin minusta ei tartte, kun vaan on hyvää seuraa ja tasapuolinen kaveri. Mitä väliä on auton laadulla, jos sillä pääsee tielle jättämättä. 11.08.2021 18:22Ano 07:25
Eihän sillä rahalla ole muuta merkitystä, kun sitä on vaan riittävästi.
Mersu on näin autoilijan tyttärenä ollut jonkinlainen mittari.
Joo, kyllä miehen pitää olla vähintään ylikersantti, eikä missään tapauksessa Oinas horoskoopiltaan.
- Anonyymi
on olemassa mersumiehiä, ja mersu miehiä, alle voi joutua tai päästä,
kumman vaan valitseeNiin tarina kertoo, että eräs ministeri ei päässyt naisen päälle enää muuten kuin mersulla.
Lohduton on loppu.
Nainen kuoli.
- Anonyymi
Jaaaaaaaaa
onko 2 lesken vasta yli kuusikymppisenä käyny rippikoulun,
nyt vasta,,,Ano 19:36
En ole kirjoituksessani maininnut, milloin olen käynyt rippikoulun.
Se oli vuonna 1971
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564910Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202265- 1031444
- 911385
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231356Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1421189Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681085Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi266993- 72977
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75965