Saitas vai terve?

Anonyymi

Olen seurannut uutisia ja keskusteluja muta nyt on hieman hakusessa mistä tässä on kyse. Eli siis jos olen terve eikä minulla ole mitään oireita, voin olla sairas ja vaaraksi muille? Minua ei ole rokotettu joten uskoisin tuntevani oman kroppani tietäen milloin flunssa tai muu hengitystietulehdus on tulossa. Onko nyt niin ettei näin enää olekaan?

Ymmärrän että rokote suojaa mahdolliselta vakavalta taudilta ja laannuttaa oireita jolloin on mahdollista ettei itse huomaa ehkä olevansa sairas.

Ei tämä nyt ihan ole loogista.

Rokotteen ottamatta jättämiseen on terveydelliset syyt.

4

135

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mikähän se terveydellinen syy on? Aika harvoin löytyy TODELLISTA terveydellistä syytä. Aika moni syy on vain tilapäinen ja rokotteen voi ottaa myöhemmin.

• Anonyymi

Pitäisikö tässä avata terveystietonsa sinun analysoitavaksesi? Miksi edes kommentoit kun et selvästikään kyennyt edes vastaamaan?

• Anonyymi

Näkee hyvin, että on hakattu päähän valmis populistinen ennakkoasenne miten täytyy suhtautua ihmisiin, jotka eivät ota koronarokotetta. Kun lisäksi tällaiset yksinkertaiset johdateltavissa olevat likaisen työn tekijät eivät edes ymmärrä tai kyseenalaista, miksi täytyy hyökätä ihmisiin "vääränlaisen" mielipiteen tai toiminnan vuoksi, niin se antaa syyn olla huolissaan yhteiskuntarauhasta. Aina meillä on joukossamme pettureita, ilmiantajia ja kätyreitä.

• Anonyymi

Covid-19 on politisoitu sairaus, joka toimii vallan, politiikan, bisneksen ja ihmiskokeilun työkaluna. Koskaan aiemmin ei ole sairauksien historiassa menty tilanteeseen, jossa ihmiset tuomitaan "vääränlaisista" mielipiteistä, näkemyksistä ja tiedoista, loataan heidän maineensa, viedään jopa työpaikat, usutetaan ihmisiä toistensa kimppuun, vihaamaan toisiaan, eikä ole johdateltu piikille lupailemalla näennäistä ihmisarvon korotusta, jakelemalla Olen rokotettu -rintamerkkejä kuin ansiomitaleja, tai uhkailemalla ja pelottelemalla. Kun lisäksi kyseessä on kokeelliset vakaviakin vahinkoja aiheuttavat rokotteet, joiden vaarallisuus ei ole edes kokonaisuudessaan tunnettu, voimme vain miettiä, mistä tässä on kyse.

Miksi siis Covid-19 on kaikkea tuota ja vielä paljon muutakin? Siksi, ettei se ole pelkkä kulkutauti, vaan vallan väline.

97-98 prosentille maailman väestöstä Covid-19 on ollut kuin mikä tahansa kausitauti eriasteisilla oireilla. Tilastojen perusteella ei ole ollut mitään perusteita massarokotuksiin, varsinkaan seurauksiltaan osittain tuntemattomalla kokeellisella rokotteella. Tällainen massarokottelu, jolle ei ole lääketieteellisiä perusteita, johtaa nimenomaan poliittiseen vallankäyttöön ja bisnekseen. Ja tähän kuvioon sopii täydellisesti myös lasten ja nuorten rokottaminen, johon on kaikkein vähiten lääketieteellisiä perusteita. Lapsella ja nuorella on äärimmäisen pieni mahdollisuus menehtyä koronaan ja tämän myöntää valtava määrä tutkijoita, virologeja yms. Heistä osa myös myöntää, että rokotukset asettavat heidän vaaraan, ja tämän seurauksena on saatettu tuhota arvostetunkin tutkijan maine, sekä suljettu sometilejä ja blokattu valtamedioista. Ja sitten ihmisiä, jotka tuo esille näitä todellisia tapahtumia leimataan salaliittoteoreetikoiksi. Sekin kertoo paljon asian luonteesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1264
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1118
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      840
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      834
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      705
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60