Kihomatojen tehokkain hoito!

Anonyymi

Tässä teille kihomadoista kärsiville, tai jos edes epäilet tartuntaa, vinkki:

Jos haluatte kihomadoista kerralla eroon, unohtakaa kallis ja tehoton Pyrvin. Vermox (reseptillä) auttaa kyllä mutta lääkärin ohjeet ottaa yksi tabletti yhtenä päivänä ei ole riittävä, vaan pitää ottaa vähintään kaksi tablettia KOLMENA päivänä peräkkäin ja toistaa 2-4 viikon päästä.

Apteekista ilman reseptiä saatava Axilur on lemmikeille suunnattu mutta täysin turvallinen ihmisillekin. Axilur on Fenbendazolia, Vermox on Mebendazolia. Kuuluvat samaan lääkeryhmään ja molemmat toimii samoin.

Axilurilla kihomadot lähtee turvallisesti ja tehokkaasti. Aikuisille 2-3 tablettia kolmena päivänä peräkkäin, lapsille riittää yksi tabletti esim. mehuun liotettuna. KOLMENA PÄIVÄNÄ PERÄKKÄIN! Toistetaan 2-4 viikon päästä. Hoitakaa koko suku kerralla, vaikka oireita ei olisikaan. Isovanhemmat oli meillä tartunnan lähde, heitä ei oltu hoidettu niin madot tarttui aina uudestaan.

Lisäksi joka aamu pyllyn pesu käsisuihkulla on hyvä ottaa tavaksi ihan perushygieniankin kannalta, ja käsien pesu saippualla heti aamulla. Lapsilla on hyvä käyttää unipukuna haalaria. Harmi kun isoille lapsille sellaista ei ole saatavilla.

3

610

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

kyllä se niin on että karkian froteepyyhkeen kun kastelee lämpöiseen mäntysuopaveteen ja jynssää ulostuloreiän putipuhtaaksi aamuin sekä illoin parin viikon ajan niin kihomadot saa varmasti kyytiä.

• Anonyymi

Hei Ap!! Mistä olet saanut annostusohjeen axiluriin? Meillä on vuosien matokierre ja kokeilin syksyllä axiluria, sillä loppui kutina mutta alkoivat sitten uudelleen kun en toistanut kuuria. Otin paino-ohjeistulsen mukaan mutta se on niin isomäärä ja tulee kalliiksi. Minä myös epäilen että meille tartunta yhdeltä mummulta sekä lisäksi minulta se ei lähde pois.

Teitkö kuinka perusteellisen siivouksen kuurin yhteydessä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      71
      2983
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      46
      2594
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2245
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2158
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1966
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1722
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1546
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1497
    9. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1319
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      22
      1263
    Aihe