Presidentin korona nyrkki olisi pitänyt tulla ehdottomasti jonka Marin tyssäsi.
Pelkäsi omaa kunniaansa.
Lapsiin kohdistuvilta rajoituksilta olisi ehkä vältytty, jos hallitus olisi valmistellut keväällä paremman lain.
Aluehallintoviranomaiset kertoivat torstaina uusista rajoituksista. Erityisesti lasten harrastuksiin osuvat päätökset herättivät suoranaista raivoa.
Puolitoista vuotta jatkuneen koronakriisin aikana kansalaiset ovat hämmästellen joutuneet seuraamaan, kuinka aluehallintoviranomaiset ja hallitus ovat vääntäneet kättä kriisin hoitamisesta.
Hallituksen mielestä aluehallintoviranomaiset ovat välillä toimineet liian hitaasti ja lepsusti, kuten esimerkiksi liikuntatilojen sulkemisen yhteydessä viime keväänä.
Toisinaan ne taas ovat hallituksen mielestä toimineet liian tiukasti ja hallituksen tahdon vastaisesti.
Näin kävi torstaina, kun Etelä-Suomen aluehallintoviranomaisen viesteistä sai käsityksen, että rajoitukset estävät laajasti lasten harrastukset. Kansalaiset raivostuivat, mutta niin tekivät ministeritkin.
Sannan ote asioihin on täysin hukassa
0
52
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552705
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322315- 792178
- 951996
- 521875
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339