Onkohan keltään kadonnut valkoista koiraa viime vuosina? Koiran maalliset jännökset löytyivät marjareissulla Soirlammen suosta noin 150 m Riimalantiestä. Paikalla on kasa luita, valkoista karvaa ja takatassut jäljellä. Kohta näkyy jopa satelliittikartassa valkeana täplänä, kun kartta on vuosien takaa.
Valkoisesta koirasta havaintoja.
Anonyymi
5
725
Vastaukset
- Anonyymi
Siikalantieltä katosi vuosia sitten joku pääväriltään valkoinen terrieri jolla harlekiinikuvio silmässä.
- Anonyymi
Tältä nuo havainnot näyttävät:
https://imgur.com/a/77ZcFsZ - Anonyymi
Sijainti 60°39'29.1"N 24°06'02.9"E
- Anonyymi
Vasemmalla oleva luinen kohta ei siis ole kallo, vaan lonkka, josta takajalat lähtevät.
- Anonyymi
Kovasti on aliravittu ollut, kun tassuissakin on vain luut ja nahka.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1023494
- 623147
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342654- 802443
- 852418
- 962096
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422094Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil491701Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221700- 121686