Kovasti

kiinnostaa

Kuka ihminen on pysäyttänyt sinut muuttamaan ennakkokäsityksiäsi?

Oliko hän läheisesi, vai saitko uutta näkemystä johonkin julkisuuden henkilöön esim. Paavi/Jutila/Niinistö/rakas lemmikkisi/isoäitisi...

Milloin ja miksi?

Josko vastauksia tuleepi, kerron tarinani.

8

1003

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laahustava

Isoveli sanoi,että lopeta se tappeleminen.Aina löytyy sua kovempi tappelija.
      Tuli silloin tallöin kapakassa tapelua nuorempana kun piti näyttää niin kovalta jätkältä.Oli veli aivan oikeassa kun ei esittänyt mitään kovista sai juoda kaljansa rauhassa.

• lesbo

Heteronaisena olen jotenkin aina hyväksynyt helpommin miespuoliset homot kuin naispuoliset, joita lesboiksi kutsutaan.
      Sitten tutustuin moottoripyöräharrastuksen kautta nuoreen lesbonaiseen.
      Nainen ei ollut minusta millään seksuaalisella tavalla kiinnostunut, hänellä oli, kuulemma, vakituinen naisystävä.

Juttutuokio oli rentouttava ja tunsin olleeni tyhmä aiempine pelkoineni.

• n52

parikymppinen kun ryyppäsin ns.oja seurassa.
      Onneksi huomasin ajoissa kaikkien olevan ihmisiä!

• tuffe

uhalla, että saan ruskeakielisen maineen, vastaan: ne miehet jotka ovat kirjoittaneet tälle palstalle. Osa heistä ovat jo lopettaneet (?) ja osa käy täällä vain harvoin. Niin, nyt halua vähätellä palstan naisia, mutta sen jo tiesin ennestään että he ovat fiksuja ja empaattiisia ;)

Oma kuvani miehistä oli äriseviä olioita jotka eivät turhaan hempeile, itke tai kikattaa. Puhumisesta puhumattakaan (

• Ben_Sjatkel

kun opit sinäkin ettei kaikki miehet ole oikeita miehiä..
        Oikea mies ei turhasta ärise naiselle vaan jutellen selvii asiat.
        (osataan se tekninenkin)

Ben

• quistis

mä olen aivan saman kokenut...Siis..niin mitäpäs tohon enempää:o)))) KIITOS!

• aihe!
      Vastaaminen vaikeaa;
      pienenä olin mummon tyttö; hän oli itsevarma, turvallinen, aina ystävällinen, erittäin vieraanvarainen, kertoi tarinoita..
      Mainitsit myös lemmikin; aikuiselämässäni elin jossain vaiheessa yhdessä, mutta niin yksin, että tämä ihana suloinen karvaturri oli ainoa, jolle tuhlasin hellyyttä, ja jolta sain sitä kaksinverroin takaisin.

• ollikolli-63

Muutama ilta sitten törmäsin jonkun tietokone"hörhön" sivuille, ja jäin lukemaan uskomatonta tarinaa. Ennakkokäsitykset ei muuttuneet, mut kumminkin jäin miettimään sitä kuinka paljon ihmisten tekemisiä yleensäkin valvotaan.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      51
      6976
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      688
      3039
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1300
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1281
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1275
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1164
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1160
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1130
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1022
    10. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      210
      999
    Aihe