Kuka ihme mättää tienvarteen mainoksia: Piiloluolasta pizzaa, Piiloluolasta kahvia, Jne,,,
Hankkisi mainostilaa siihen valmiiksi olevalle valotaululle tai ostaisi oman, ei tarvitsisi pitkin tienvarsia pahviplakaatia laatia.
Luvattomat mainokset.
Anonyymi
4
829
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi sua vaivaa moinen pikkujuttu. Eihän niitä ole pakko lukea ja ei ne mun ajoa ole häirinneet. Ulkomailla, kun liikkuu niin on paljon enemmän.
Uskoisin, että naapurikateus panee kirjoittelemaan anonyyminä tommosia. Kävisit kertomassa vastatusten sielä piiloluolassa, että sua hermostuttaa moinen.- Anonyymi
Köyhää on!
- Anonyymi
Isokyrööläisiä korpeaa kun meni kutupaikka
- Anonyymi
Missä se piiloluola eres on liikaa piilos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53702
- 33692
- 60689
- 52657