Milloin viimeksi olit rakastunut?
Minä: 2014.
-flowersreally-
Rakastuminen
17
57
Vastaukset
- Anonyymi
3612 eKr.
- Anonyymi
En muista.
-kvm- Jaaa.... Eipä sellasta vaihetta ollu vielä
- Anonyymi
En ole ollut rakastunut vielä koskaan. Yhteenkään mieheen (enkä naiseen sen enempää.)
Tunnen kyllä rakkautta ja syvää sellaista kissaani kohtaan, mutta tässä kai tarkoitetaan toisenlaista rakkautta?
Kissaanikaan en oitispäätä rakastunut vaan tunne on kasvanut näitten reilun kolmen vuoden aikana jonka hän luonani on ollut.
Hain hänet kissojen turvakodista ja hän oli torjuva ja aika arka ensin alkuun. Vähitellen luottamus kasvoi ja nyt olemme hyvin kiintyneet toisiimme. Hänestä tuli sylikissa joka haluaa olla vieressä ja sylissä. Häntä voin rehellisesti sanoa rakastavani.
Mutta todellakaan yhteenkään seurustelukumppaniin en ole koskaan rakastunut enkä ketään heistä rakastanut. Tykännyt olen, ja hyvin viihtynyt yhdessä kyllä. - Anonyymi
Mjaa-a
Itse asiassa tapasin eilen elämäni rakkauden, jonka syövereissä ajauduin kuilun reunan yli.
On tietysti hieman outoa se, että en enää eilen keksinyt sitä syytä, miksi näin tapahtui.
No mutta kirjoitelmani on vielä pahasti kesken.
(hihitystä)- Anonyymi
Sen voin kyllä sanoa, että Jack Bauerilla ei ole (tai ollut) siinä episodissa ei osaa eikä arpaa.
(naurua) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen voin kyllä sanoa, että Jack Bauerilla ei ole (tai ollut) siinä episodissa ei osaa eikä arpaa.
(naurua)Juonipaljastuksia
Kun etsitään jälkikäteen syytä kaikkeen tapahtuneeseen, kannattaa katsoa peiliin, niin pääsee vähemmällä vaivalla ja murheella.
(hirn) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juonipaljastuksia
Kun etsitään jälkikäteen syytä kaikkeen tapahtuneeseen, kannattaa katsoa peiliin, niin pääsee vähemmällä vaivalla ja murheella.
(hirn)Eli siis:
Peiliin katsomisen taito.
(naurua)
- Anonyymi
Tämä taisi tapahtua joskus 2009 eikä muutoksia asiassa ole tapahtunut :)
- Anonyymi
En kovin perusta rakastumisesta; rakastaminen on tärkeintä 💓
- Sheena- Anonyymi
Ensin pitää rakastua?
Suurinpiirtein 2010.
Joskus aikoja sitten.
- Anonyymi
Taas tulee kala-elokuva telkkarista, nuo barracudat itseni suosikkeja muutta nyt subkalavalta leffa, vana tappajahai
Pari kertaa oon rakastunu. Ensin omaan kuplavolkkariini ja nyt tänä kesänä on uus rakkaus tää bemari. Mut se on vähän ikävää, kun ei sitä viereenkään voi ottaa, kun asun kolmannessa eikä ovestaka mahu. Ajellu oon kovasti, mutta se ei sama. Ja vois naapurit hulluna pitää jos tossa pihalla halailisin.
- Anonyymi
Hei teetä niistä pienoismallit niin voit ottaa ne viereesi.
- Anonyymi
Kyllä siitä on aikaa kaksikymmentä vuotta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577310Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393577Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3651937Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 861449
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247- 811154