Olen 18 vuotias ja hain ensinmäisä aselupaa metsästys perusteella, tarvinko kutsunta todistuksen armeijaan enneku hain lupaa.
Aseen ostolupa
9
302
Vastaukset
- Anonyymi
Unohda koko juttu. Mene kävelylle. Se auttaa kun hengittää happea.
- Anonyymi
Et tarvitse todistusta, jos et ole saanut sitä. Kysy poliisilta miten asia tulisi ottaa huomioon lupahakemuksessa.
- Anonyymi
Kiitos vastauksesta
- Anonyymi
Armeijalla ja aseluvalla ei ole mitään tekemistä keskenään.
- Anonyymi
Hakemukseen on liitettävä palvelustodistus, siviilipalvelus todistus, vapautus tai kutsuntatodistus, jos on siinä ikäluokassa.
Että kyllä "armeija" siihen liittyy. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hakemukseen on liitettävä palvelustodistus, siviilipalvelus todistus, vapautus tai kutsuntatodistus, jos on siinä ikäluokassa.
Että kyllä "armeija" siihen liittyy.Kertoisiko mikä on palvelutodistus, minulla ei sellaista ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että kyllä "armeija" siihen liittyy.Kertoisiko vielä, mikä Ase xx fi lomake tuota kysyy?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kertoisiko mikä on palvelutodistus, minulla ei sellaista ole.
Se on se lappu jonka sait kotiutuessasi josta käy ilmi koulutuksesi, suorittamasi kurssit ja niiden arvosanat. Sotilaspassi ajaa saman asian.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kertoisiko vielä, mikä Ase xx fi lomake tuota kysyy?
Se, joka istuu siellä tiskin toisella puolen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881351Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670