Kyllä turhauttaa.

Anonyymi

Ensin nämä pojat etsii mahdollisimman isolla kyrvällä varustettua panemaan.
Mutta sitten kun niille alkaa työntämään aavistuksen keskimääräistä isompaa takavittuun, ne alkaa ulvoa:
"LIIAN ISO AI AI AI AI SATTUU SULLA ON LIIAN ISO MÄ KUOLEN".
Sitten kun laitat käden niiden suun päälle ettei ne huutaisi, ne alkaa itkemään.
SWIDDU.

12

1687

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vaikka se olisikin "vain" eläimellistä naimista ja panemista, kyllä siinä pitää silti se toinenkin huomioida eikä vain surutta survoa sitä "keskimääräistä isompaa" kyrpäänsä sinne pebaan... ajan kanssa ja riittävästi liukkaria, kuten joku muukin tuolla jo kirjoitti...
      t: Sitä ensimmäistäkin kertaa odottava ;)

• Anonyymi

tuu tänne antaa suurta kipu tekee nautinnosta ja ratsastus saa sen vielä syvemmälle nautinto

• Anonyymi

Yksi nainen kertoi kaveristaan jolla hän panettaa tai toisinpäin. On kuulema sellainen muna ettei tunnu missään hyvälle. Iso muna on siis turha!

• Anonyymi

Joskus yritin löytää pienikaluista kaveria kokeiluun, mutta ihan turhaan. Kukaan ei tunnusta omaavansa pientä kikkeliä.

• Anonyymi

Mulla olis aika pieni, mutta kun kertoo mitat, kyselijät häipyy.

• Anonyymi

Ehkäpä se olisi sillä ensimmäisellä kerralla parempi ettei heti tungettaisi mitään "muurinsärkijää" vaan sellaista sopusuhtaisen kokoista ;)

• Anonyymi

Taitolajihan tämäkin on. Kyllä tiukkakin reikä nöyrtyy ison edessä jos osaa lämmittää valmiiksi. Monella pyllyllä on kyrpäni häärinyt eikä ole sieltä pienimmästä päästä, mutta tykänneet ovat, kun vaan ajan kanssa saa homman hoitaa.

• Kaksi kertaa olen kohdannut keskimääräistä suuremman. Ekalla loppui erektio siinä vaiheessa kun olisi täytynyt painaa se mun peppuun. Toiselle ei mahtunut mukana ollut kortsu päälle.

• Anonyymi

Kyllä mä ulvon ja itken. Sit jälkeenpäin kiitän.

• Anonyymi

Tänne mahtuu jepjepjep2000@gmail.com

• Anonyymi

Ihan hetero kannalta. Nainen sanoo että iso on hyvä ja tuntuu hyvälle jne. Mutta yksi nainen kertoi totuuden. Hänellä oli sellainen kaveri jonka muna ei tuntunut missään kolmessa aukossa hyvälle. Suuhun ei saanut kuin terskan ja pilluun meni kun kovasti pakotti ja peppuun ei kannattanut edes miettiä.

Ketjusta on poistettu 39 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      54
      7168
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      711
      3314
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      142
      1605
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      245
      1424
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1355
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1341
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1220
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1217
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1165
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1124
    Aihe