Mä en tajua, juuri, kun on alkanut karvat kasvaa, niin osa meidän luokan jätkistä kertoi , että ne ajaa karvoja pois. Tä! Miksi?En tajuu. Eikö karvat juuro kerro miehisyydestä.
Sheivaus, teettekö?
Anonyymi
4
668
Vastaukset
- Anonyymi
Nii kertoo, se on turhaa hommaaniitä leikellä. Menee iho paskaksi ja kutisee jos ei joka päivä ajele pois. Homot leikkaa pallikarvoja ja jotkut joilla on pieni katkarapu että näyttäis suuremmalle.
- Anonyymi
Alottajalle: jos sulla on kunnolla karvat jo ja 13-15cm kulli ku seisoo nii kaikki ok! :)
Enemmänki senttejä saa olla se onv aa plussaa. Pyrin täs vaa vastaamaan normaaleihin kikkelihuoliin.- Anonyymi
Minkä verra sulla on karvoja?
- Anonyymi
Epäilen, että olet koululaisen ikäinen.
Ainakin hyvin annoit heti runkkurinki papalle täällä ruokaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 70850
- 48844
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647