Orimattilassa nyt muutaman vuoden kuluessa on kohdistunut kolme vakavaa väkivaltarikosta naisiin. Kaksi on kuollut!
Orimattila ja väkivaltarikokset
3
970
Vastaukset
- Anonyymi
Niin, Suomi on väkivaltainen maa perheitten suhteen.
Olisiko miehillä, eli meillä iseillä peiliin katsomisen paikka ja kysyä, että rakastanko puolisoani ja jos kyse on kielteinen, voi kysyä, että oppisinko minä rakastamaan.
Kun rakastaa - saa vastarakkautta.
Kohta 50- vuotta on rakastettu ja vielä muistisairautta sairastava - joka ei edes tunne enää, rakastan häntä. Käyn häntä päivittäin katsomassa, pidän kädestä, halaan, kerron kuka olen, vaikka ei enää jäsennä sitä. Mutta silti.
Hän on antanut rakkauttaan minulle, sydämen tasolla. Ei se häviä, vaikka olen jo vieras mies, joka käy häntä katsomassa.
Meillä ei ole ollut väkivaltaa, avioliitossa. Olemme jo liiton alussa päättäneet, että aikuiset ihmiset avioliitossakin osaa puhua ihmisen äänellä, neuvotella rauhassa, katsoa yhteisesti eteen, koska maailmassa on muutenkin vaikeeta.
Pakkoko sitä on tuoda kotiin.
Se on toiminut. Ja myös olen antanut hänelle vapauden liitossa harrastuksiin, en koskaan ole kahlinnut häntä neljänseinän sisälle, ja sitä, että häen pitäisi peittää verhoilla ikkunat, missä liikkuu. Mustasukkaisuus on ikävä seuralainen, eikä sille ole syytä antaa tilaa.
Hyvä liitto on tahto - se on molemminpuolinen ja itsehän me se liitto rakennetaan.
Eikä meillä ole liittosuhteessa tarvittu alkkoholia, kuin lääkkeeksi kovaan kipuun, että pääsee maate yöllä ja aamulla ylös. Apteekin tavarat ovat liian kovia, sekä huumaavia. - Anonyymi
Kukahan tämän vanhemman rouvan tappoi?
- Anonyymi
Hänen poikansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111682Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411435- 541163
- 641142
- 741045
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55960- 107947
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53870- 82840
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla6831