Käytetäänkö kouluruoassa jotain tiettyä säilöntäainetta tai vastaavaa? Luokkalaiseni kanssa aina ruokailun jälkeen joudutaan siirtymään vessaan ja vatsa menee meillä molemmilla aivan sekaisin. Tätä ei tapahdu jos syödään omat eväät. Ollaan kokeiltu ettei juoda maitoa/leipää/salaattia ja joka päivä on tämä samoinen ripulointisessio tapahtunut. Kiusallista ja todella epämukavaa. Ruokalasta kysyin ja he eivät sanoneet juuta eikä jaata. Ihan hirveää!
Kouluruuasta maha sekaisin
Anonyymi
2
1202
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla menee ruisleivästä ripuliksi. Ja kauraleivästä joskus.
Muista leivistä ei ikinä. - Anonyymi
Puhukaa kotonanne ja vanhemmat varaavat teille lääkäriajan. Vaikuttaa tosi vakavalta sairaudelta!
Kouluruoka on suurimmalle osalle sopivaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221088- 48814
- 70810
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49677- 33662
- 60659
- 52627
- 50615