Oon ollu ihastunu ny koulun alusta saakka yhteen poikaan. Ongelma on kuitenki se että en tiedä hänen nimeä ja hän on vuotta vanhempi. Mistä nimen saisi tietää? Hän kerran katsoi mua mutta en usko että oli tarkoitus. Auttakaa
Oon ihastunut
6
101
Vastaukset
- Anonyymi
Kyselet kavereiltasi, somesta etsit/stalkkaat, kyllä se siitä
Kiitti sullekki, kavereilla ei mitään hajua mistään. Stalkattukin on, ei vaan löydy. Tiedän ehkä nimen mutta ei siltikään löydy mistään
Tyynesti vakoilet kun kaveri menee kotiin asti, sillä selviää jo aika paljon. Jos etunimi ei selviä, niin meet koulussa jossain välissä hengailemaan vahingossa niin lähelle, että kuulet pojan ja kaveriensa keskustelussa sen etunimen. Noilla eväin olis tiedossa koko nimi, katuosoite, ainakin. Puhelinnumero selviää noilla helposti, samoin some-tilit, jos niitä onkaan.
Hei kiitti paljon avusta. Nimi om tiedossa (ehkä) mutta kun pääsemme koulusta en ikinä mäe mihin suuntaan se lähtee. Miten voisi edistyä enemmän?
Nomoro kirjoitti:
Hei kiitti paljon avusta. Nimi om tiedossa (ehkä) mutta kun pääsemme koulusta en ikinä mäe mihin suuntaan se lähtee. Miten voisi edistyä enemmän?
Hmm, no se seuraaminen vaatii pitkäjänteisyyttä, helposti viikkoja.
Odotellessa voit kokeilla laittaa googlen hakuun esim. instagram etunimi sukunimi tai facebook etunimi sukunimi, niin saanet ehkä varmuuden nimestä ja samalla mahdollisesti tietoa some-tileistä.
- Anonyymi
Jaa, jos vaikka tekeydyt joksikin koululehden toimittajakai, ja meet haastattelemaan sitä, mukamas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602814
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322385- 792208
- 602033
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398