Sanotaan jossain. Mää en ole. Moniko täällä on?
IHMINEN ON PÄIVITETTY SIMPANSSI
3
63
Vastaukset
” Sanotaan jossain.”
No ei sanota muualla kuin idioottien luulotteluissa. Ihminen ei ole kehittynyt simpanssista. Ihminen ja simpanssi ovat kehittyneet yhteisistä esivanhemmista.- Anonyymi
Kehityslinjoja on useita.
Eurooppa Simpanssi
Afrikka Gorilla
Kiina ORANKI
ARABIA Marakatti
Venäjä Paviaani
Se näkyy selvästi valokuvissa. Yksi mutta on. Viisain Kuningas Salomo sanoi mitä on aina ollut on vastedeskin. Auringon alla ei mitään uutta.
Tuo sana mielestäni estää evoluution lainalaisuuksien toiminnan.
Jos apinoiden aivojen koko jatkuvasti suurenisi ja käsien pituus pienenisi niin seuraisi äkkiä katastrofi. Tendenssi evoluution ei voi kulkea tiettyyn suuntaan vaan sattumanvaraiseen suuntaan.- Anonyymi
Noinkohan:
"Auringon alla ei mitään uutta. Tuo sana mielestäni estää evoluution lainalaisuuksien toiminnan."
Ehkä estäisi, jos olisi kirjaimellisesti totta, vaan kun ei ole.:
"Jos apinoiden aivojen koko jatkuvasti suurenisi ja käsien pituus pienenisi niin seuraisi äkkiä katastrofi."
Luonnonvalinta pitäisi huolen, ettei tulisi. Löysä jossittelu ei ole tietoa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496215Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6412562Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831199- 791100
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3121065Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.721046Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä551040- 64934
- 66897
- 228854