...koska he eivät huku...
Autuaita ovat puupäät...
7
700
Vastaukset
- Anonyymi
Joku Inkeri Pietasaaresta kirjoittaa blogissaan että suurten ikäluokkien aikainen eläköityminen vaikuttaa kansantalouteen. Inkeri on itse nelikymppinen mutta ei ole vielä ehtinyt työelämään lainkaan. Nyt vain Inkeri lopetat masennuslääkkeiden syönnin ja menet rohkeasti töihin ja alat tienaamaan sekä maksamaan veroja siitä se talous kohenee.
- Anonyymi
Kuka sitä viittii enää tehä töitä ko kaikki verorahat menee juhlapaikanhakijoille ja talipalleille.
- Anonyymi
Inkeri on "taiteilija". Muutama kuukausi sitten käytti tittelinä "filosofia".
- Anonyymi
Ketkä sen sitten heille tekee.
Maksaa eläkkeet, hoitaa ja hoivaa ?
Kun ne on nykyään niin monen todistuksen mukaan.
Punavihervassareita.
Veteliä vätyksiä, ikiopiskelijoita, Kela luukuttajia, sosiaalipummeja, maailman halaajia, ilmastohömppääjiä, elintapaintiaaneja ja surffareita.
"Takavuosina kerätyt varat ovat toki hyväksi avuksi, mutta valtaosa tämän päivän eläkkeistä kustannetaan eläkemaksuista, joita työntekijät ja työnantajat maksavat."
https://motiivilehti.fi/lehti/artikkeli/kuka-nostaa-suomen-suosta-b5-ratkaisevaa-kysymysta-millaista-jalkea-elakepommi-tekee/
Mistä he tulevat ne osaajat ja tekijät jotka kaiken tämän ja muun pienellä palkallaan ja tulonsiirroillaan tekevät ?
Ken tämän tietää on etevä ja pätevä. - Anonyymi
Näitä Inkerin kaltaisia lokkeja on runsaasti toimeentulotuki, työttömyyskorvaus, asumistuki...
- Anonyymi
Inkeri kirjoittaa että tinderistä poistettu liian vanha sinne?
- Anonyymi
PUupäät on Autuaita, koska mätänevät
😂😂😂😁😃😃😃😘
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667