Olen kohta 68v ukkomies, tekis mieli saada kullia peppuun sais siinä samalla runkata myös kulliani. Tekisi eturauhaselle hyvää jos olis sopivasti ylöspäin käyrä kulli jolla työntelis menemään . PS. Löylykauha tai purjo ei kelpaa, niitä täällä monesti tarjotaan .
tekis kyllä mieni saada kullia..
6
128
Vastaukset
- Anonyymi
Olis kiihottava tyydyttää vanhempi mies. Saisit paksua iso terskaista munaan. Pelkästä ajatuksesta jo kovana. M52
- Anonyymi
Täällä ois 57v mies joka vois kans tykätä kullista pepussa, onko sinulla minkä kokoinen kulli pituus ja paksuus ois kiva tietää. Itselläni on melko iso kokoinen kulli mitat pituus 18.5cm ympmitta 14.7cm terska on ympmitaltaan noin 15.8cm.
- Anonyymi
Katos palsta syylä on taas hereillä, voi kun nyt meni ihan päivä pilalle toisten kirjoitusten takia 😭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä ois 57v mies joka vois kans tykätä kullista pepussa, onko sinulla minkä kokoinen kulli pituus ja paksuus ois kiva tietää. Itselläni on melko iso kokoinen kulli mitat pituus 18.5cm ympmitta 14.7cm terska on ympmitaltaan noin 15.8cm.
Mistä päin olet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä päin olet?
Pirkanmaalla asustelen
- Anonyymi
Mistä päin oot?
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881351Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670