Moi,
Kellään tietoa kuinka kauas UPM:n tehtaasta pitää mennä, ettei enää haise, tuulipa mistä ilmansuunnasta tahansa? Sairaalan lähellä asustavana olen kokenut löyhkän kestämättömäksi... Kai tässä kaupungissa on edes joitakin hajuhaitattomia, asuinkelpoisia alueita?
Kiitos avusta!
Alueet, joissa tehdas ei lemua?
7
110
Vastaukset
- Anonyymi
En ole koskaan haistanut tehtaan hajuja missään, ainoastaan Kaukas/Lauritsala-suunnalla. Muuta länsi - tai etelä-Lappeenrantaan.
- Anonyymi
No siitä on iloa jos nenä on tukossa, kyllä se tehdas lemahtelee aika-ajoin joka paikassa.
- Anonyymi
Muuta Imatralle, ei Kaukaan haju enää häiritse
- Anonyymi
Kysymys on tuulensuunnasta. Vallitsevat tuulet ovat etelästä ja lounaasta. Siis Kaukaasta pohjoiseen tai koilliseen tuoksahtelee useimmiten. Jos tulee idästä, niin kyllä keskussakin haisee. Go west or south oli ihan hyvä ajatus. Imatralle ei kannata mennä. Siellä on yhtälailla Kaukopään tehtaat ja mäkäräisiä.
- Anonyymi
Täällä Uus-Lavola-Skinnarila hoodeilla ei haise oikeastaan koskaan. Ehkä kerran pari vuodessa lievästi.
- Anonyymi
Mut haisee kummiskin, vaikka joskus. mut kumminkin.
- Anonyymi
Perä skinnarila ei haise enää.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506833Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6742955Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981271- 841255
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611154- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371120- 721022
- 223927