Ajatus...joka on aika yllättävää minulta...
Että kiinnostaisiko ketään suomi24.fi näpelöijää lähteä, vaikka "Suomi24.fi" teemalla, 24h. risteilylle Tallinnaan. Tässä kevään, taikka kesän aikana...???
Pareina, Sinkkuina, tai muuten vaan Ystävien tai Tuttujen kanssa tai muuten vaan seurassa...
Minä voisin toimia vaikka Puuha-Petenä, risteily lippujen ja muiden asioiden suhteen matkatoimiston kanssa, jossa jokainen kuitenkin hoitaisi raha liikenteen itse, luottamuksen yllä pitämiseksi...
Eli kertokaahan, olisko halukkuutta lähteä risteilylle...
Vai, onko ajatukseni ihan huu-haata...
"Tuli vaan mieleeni"....
93
3934
Vastaukset
- Vielä ujo
Minä tulisin mukaan.
Olen vain niin uusi täällä että ujostuttaa rekisteröityä...- tosi-jorma
että kannatat ajatustani ja että lähtisit mukaan sinne.. ;))
Tervetuloa mukaan vaan, ja rohkeasti, niin eiköhän siinä ujous pikku hiljaa karise... ;))
Jos ei täällä ujous karise, niin sillä risteylyllä sitten viimeistään karisisi.. ;))
- n52
ilmoittaudun jos nuoret sallivat?
- tosi-jorma
ne sallivat... ;))
Mikään ei ole esteenä, paitsi oma ajatus... ;))
Aika rohkea ja "rankka" veto Jorma ;)
Omaa mielipidettä vaan tietysti laitan, mitäs muuta. Siinä ois vähän niin kuin viehätystä ja "vaaraa" yhtä aikaa..
Tottakai uteliaisuutta, millaisia ihmisiä täällä yms.
Toisaalta sitten sekin, että katoaisiko jokin mystisyys, kun oikeasti tapaisi ihmisiä 'ruudun takaa'.
Kuinka moni ihminen innostuisi aluksi, mutta toden tullen alkaisi empiä.
Itse voisin kuulua em. porukkaan, en tiedä.
Tosin, ei kait se määrä ratkaisisi, moniko lopulta lähtee.
Mun mielestä ajatuksesi ei missään tapauksessa kuulu minnekään huuhaa -palstalle :))- tosi-jorma
No, vähän ehkä rohkea, mutta sen rankkuudesta en osaa sanoa kyllä yhtään mitään, vaikka voihan se olla sitäkin, niinku yleensä risteilyt on... ;))
Totta, vauhtia ja vaara tilanteita ehkä, mutta mä olen kyllä aika tarkka kaveri kuitenkin kaiken suhteen...
Niin minäkin luulisin, ja tuskin tästä mitään tuleekaan, mutta katotaan ajan kanssa...
Ihanko totta, empisitkö sinäkin sille lähtöä... ;)) Et kai....
Ei lähtijä määrällä mitään merkitystä olisikaa, vaan sillä että, toteutuisiko tällänen ajatus minkä esille laitoin...
Kiva jos olet sitä mieltä... ;))) - sani
tosi-jorma kirjoitti:
No, vähän ehkä rohkea, mutta sen rankkuudesta en osaa sanoa kyllä yhtään mitään, vaikka voihan se olla sitäkin, niinku yleensä risteilyt on... ;))
Totta, vauhtia ja vaara tilanteita ehkä, mutta mä olen kyllä aika tarkka kaveri kuitenkin kaiken suhteen...
Niin minäkin luulisin, ja tuskin tästä mitään tuleekaan, mutta katotaan ajan kanssa...
Ihanko totta, empisitkö sinäkin sille lähtöä... ;)) Et kai....
Ei lähtijä määrällä mitään merkitystä olisikaa, vaan sillä että, toteutuisiko tällänen ajatus minkä esille laitoin...
Kiva jos olet sitä mieltä... ;)))..jos empii jo tässä vaiheessa, niin silloinhan sitä voi innostua taas uudelleen, kun asia mahdollisesti ajankohtainen ;))
- PalNia
matkinut aloitussanojasi *Ei paha.;)*;)
Huvittu kun äsken huomasin. - tosi-jorma
sani kirjoitti:
..jos empii jo tässä vaiheessa, niin silloinhan sitä voi innostua taas uudelleen, kun asia mahdollisesti ajankohtainen ;))
jollei sitten myöhästy lähdöstä kokonaan... ;))
Mutta, katellaan mitä tuleman pitää... ;)) PalNia kirjoitti:
matkinut aloitussanojasi *Ei paha.;)*;)
Huvittu kun äsken huomasin.se nyt vaan ei ole paha sanonta ;)
- MysNa
mielelläni. Olen monesti miettinyt, että olis tosi hauska nähdä millaisia ihmisiä nimimerkkien/ruudun takana on :)
Sitten matkalla ei saisi itse kertoa kuka on, vaan porukan pitäisi ryhmästä 1 kerrallaan arvata....
Tosin kuten Sanin kirjoitti, voisi tästä kirjoittelusta kadota tietty mystisyys.... joskin sitten taas toisaalta syntyä ihan uudenlainen kirjoitteleva kaveripiiri :)- ggnojoP
Ajatus on miettimisen arvoinen, mutta olen kiinni
aina heinä-elokuun vaihteeseen (loma) ja sitten
alkusyksyn.
Ehkä sinne pitäisikin mennä syksymmällä, kun
varjot tuovat helpottavaa suojaa ujoille, kuten
minulle :D - MysNa
ggnojoP kirjoitti:
Ajatus on miettimisen arvoinen, mutta olen kiinni
aina heinä-elokuun vaihteeseen (loma) ja sitten
alkusyksyn.
Ehkä sinne pitäisikin mennä syksymmällä, kun
varjot tuovat helpottavaa suojaa ujoille, kuten
minulle :Dvaikea sinut ujoksi kuvitella :D
Hmm... toisaalta kun katsoo kuvaasi - onhan se melko varjoisa....ehkä siis sittenkin ujohkoa sorttia :))
Syksyllä, lomakauden jälkeen varmasti olisi enemmän lähtijöitä. - tosi-jorma
totta, koska olen ajatellut aivan samaa, ja moneen kertaa... ;))
Joo, pikku tunnistus leikki olis kyllä sitten varmaan paikallaan... ;)))
Vois olla, taikka sitten ei, mutta sittenhän sekin selviäis, miten siinä sitten tulis käymään... ;)) - MysNa
tosi-jorma kirjoitti:
totta, koska olen ajatellut aivan samaa, ja moneen kertaa... ;))
Joo, pikku tunnistus leikki olis kyllä sitten varmaan paikallaan... ;)))
Vois olla, taikka sitten ei, mutta sittenhän sekin selviäis, miten siinä sitten tulis käymään... ;))on niin, että aina kun luen jonkun teksiä on mielessäni tietynlainen kasvokuva hänestä. Se oliskin sitten hauska nähdä pitääkö mielikuvat ollenkaan paikkansa :)))
Eihän sitä kannatakkaan etukäteen murehtia miten tämä kirjoittelun kävisi!
Voi olla, että lomien jälkeen syksyllä olisi enemmän porukkaa lähdössä ??
Mutta siis, hyvä idea mielestäni ja minut voit jo laittaa ilmoittautuneisiin :) - tosi-jorma
MysNa kirjoitti:
on niin, että aina kun luen jonkun teksiä on mielessäni tietynlainen kasvokuva hänestä. Se oliskin sitten hauska nähdä pitääkö mielikuvat ollenkaan paikkansa :)))
Eihän sitä kannatakkaan etukäteen murehtia miten tämä kirjoittelun kävisi!
Voi olla, että lomien jälkeen syksyllä olisi enemmän porukkaa lähdössä ??
Mutta siis, hyvä idea mielestäni ja minut voit jo laittaa ilmoittautuneisiin :)huomannut samaa, että mielikuvitus on aika kovilla, ihan niinku nytkin, kun tätä tässä näpelöin... ;))
Niin olis, taikka ääni, vastaisiko sekään ajatuksia... ;))
Ei kannata, koska eihän tässä vielä olla mihinkään lähdössä...
Vois olla, mutta eihän ajan kohdasta ole mitään vielä sovittukkaan, koska se pitää sitten sovitella ja ottaa enemmän selvää muutenkin asiasta, jos tästä jotain tulee...?
Selvä juttu, ainakin kolme lähtijää olisi nyt jo mukanani... ;)) - jpntar
myös mielelläni, jos se muuten vain järjestyy:((
- tosi-jorma
jpntar kirjoitti:
myös mielelläni, jos se muuten vain järjestyy:((
että, sinäkin lähtisit... ;))
Mutta katsotaan, mitä voidaan asian eteen tehdä, kun saan selville minkä verran halukkaita lähtijöitä kaiken kaikkiaan olisi... Ja kun ajan kohdastakaan, ei ole vielä mitään sovittu eikä päätetty... - MysNa
tosi-jorma kirjoitti:
huomannut samaa, että mielikuvitus on aika kovilla, ihan niinku nytkin, kun tätä tässä näpelöin... ;))
Niin olis, taikka ääni, vastaisiko sekään ajatuksia... ;))
Ei kannata, koska eihän tässä vielä olla mihinkään lähdössä...
Vois olla, mutta eihän ajan kohdasta ole mitään vielä sovittukkaan, koska se pitää sitten sovitella ja ottaa enemmän selvää muutenkin asiasta, jos tästä jotain tulee...?
Selvä juttu, ainakin kolme lähtijää olisi nyt jo mukanani... ;))olisipa se mukava "nähdä" mitä mielikuvituksesi tuotti, kun tuota viestiä kirjoittelit.... ;)
Mulla helpottaa mielikuvan luomista se, että ollaan tyttöjen (ja muutaman pojankin) kanssa kirjoiteltu mm. hiuksista useammassakin ketjussa :) tietää kellä on pitkät ja kellä pätkät, kellä raitaa ja kellä ruutua, toisilla nutturaa ja toisilla lisäkettä... - tosi-jorma
MysNa kirjoitti:
olisipa se mukava "nähdä" mitä mielikuvituksesi tuotti, kun tuota viestiä kirjoittelit.... ;)
Mulla helpottaa mielikuvan luomista se, että ollaan tyttöjen (ja muutaman pojankin) kanssa kirjoiteltu mm. hiuksista useammassakin ketjussa :) tietää kellä on pitkät ja kellä pätkät, kellä raitaa ja kellä ruutua, toisilla nutturaa ja toisilla lisäkettä...Mut, sitäpäs en kerrokkaan, ainakaan täällä... ;DDD
Kerron sit vaikka siellä risteilyllä, ni on jotakin aihetta mullakin kukkoilla... ;DDD
Varmaan helpottaakin, mutta tosi vaikeaa sitä todellista kuvaa on kuitenkin mieleensä saada...
Vaikka apuja siihen saisikin... ;)) - MysNa
tosi-jorma kirjoitti:
Mut, sitäpäs en kerrokkaan, ainakaan täällä... ;DDD
Kerron sit vaikka siellä risteilyllä, ni on jotakin aihetta mullakin kukkoilla... ;DDD
Varmaan helpottaakin, mutta tosi vaikeaa sitä todellista kuvaa on kuitenkin mieleensä saada...
Vaikka apuja siihen saisikin... ;))varmaan pääsetkin, kun sinä ja Pojongg luotsaatte kahdestaan risteilyn naislaummaa, jollei nyt lisää miehiä ilmaannu, saatatte olla suorastaan hätää kärsimässä ;)) Ehkä kuitenkin myönteistä sellaista :)
- tosi-jorma
MysNa kirjoitti:
varmaan pääsetkin, kun sinä ja Pojongg luotsaatte kahdestaan risteilyn naislaummaa, jollei nyt lisää miehiä ilmaannu, saatatte olla suorastaan hätää kärsimässä ;)) Ehkä kuitenkin myönteistä sellaista :)
se nähdään, kunhan ensin selvitetään ajankohta, kuinka tässä tulee käymään... ;))
Mut, eiköhän me pärjätä... ;DD
Niinpä... sanos muuta... ;))
- PalNia
Sanin ja MysNa olivat kirjoittaneetkin asiaa, miten itsekin olen ajatellut. Kuitenkin voisi *jotain hulvatonta kadota* kirjoittajista, jos ryhmä rämä tapaisi.;))
Kuulostaa vähän kaksipiippuiselta, vaan ei ollenkaan huuhaamaiselta .;))- tosi-jorma
mielestä, vaikka itse sen sanonkin...
Niin kirjoitti, ja siihen koko ajatus tuleekin ehkä kaatumaan... Mutta, katellaan mitä tuleman pitää... ;)))
olen huomannut sen, jo muutamista vastauksista, että kinkkinen ajatus on...
Kiitos kuitenkin ajatuksestasi... ;)) - Nimetön
tosi-jorma kirjoitti:
mielestä, vaikka itse sen sanonkin...
Niin kirjoitti, ja siihen koko ajatus tuleekin ehkä kaatumaan... Mutta, katellaan mitä tuleman pitää... ;)))
olen huomannut sen, jo muutamista vastauksista, että kinkkinen ajatus on...
Kiitos kuitenkin ajatuksestasi... ;))Hyvä ajatus laita ajankohta esille niin vois katsoa pystyykö silloin lähtemään.
- tosi-jorma
Nimetön kirjoitti:
Hyvä ajatus laita ajankohta esille niin vois katsoa pystyykö silloin lähtemään.
niin se on munkin mielestä...
Laitan, kunhan saan selville paljonko lähtijöitä kaikkiaan sinne olisi... Että, kannattaako koko ajatusta viedä edes eteen päin...
- n52
ajatus vieläkin,mutta tunnistamisjuttu olisi liian helppo,kun minä astun ruttuisen olononi kanssa areenalle.
- tosi-jorma
koska sitä sen on minustakin...
En usko että tunnistettvuus olisi mitenkään helppoa kellekkään, koska mielikuvat ei kuitenkaan vastaa todellisuutta... ;))
- Bambse
Rohkeena likkana lähtisin kuitennii... :))))
- tosi-jorma
nyt liian paha kuitenkaan... ;))
Kerran mukaan uskaltaudut rohkeenakin, mikä on ihan kiva juttu.... ;))) - Bambse
tosi-jorma kirjoitti:
nyt liian paha kuitenkaan... ;))
Kerran mukaan uskaltaudut rohkeenakin, mikä on ihan kiva juttu.... ;)))Rohkee rotan syö :) tms...
Mistä sen tietää kuinka hauskaa on jos ei mukaan lähde? Saa sitä rentoutua kotona ihan tarpeeksi muutenkin.
Olen menossa Tallinnaan toukokuun viimeisenä viikonloppuna ;))) - MysNa
Bambse kirjoitti:
Rohkee rotan syö :) tms...
Mistä sen tietää kuinka hauskaa on jos ei mukaan lähde? Saa sitä rentoutua kotona ihan tarpeeksi muutenkin.
Olen menossa Tallinnaan toukokuun viimeisenä viikonloppuna ;)))olisi oiva lanseerauspaikka tuo risteily :)) onkos sulla ne missä vaiheessa?
- Bambse
MysNa kirjoitti:
olisi oiva lanseerauspaikka tuo risteily :)) onkos sulla ne missä vaiheessa?
Kappas vaan. Täytyy ottaa pinssit mukaan! Kyllä niitä on jo valmiina ja lisää tehdään jos on tarvetta ;))
- tosi-jorma
Bambse kirjoitti:
Rohkee rotan syö :) tms...
Olen menossa Tallinnaan toukokuun viimeisenä viikonloppuna ;)))Niinhän sitä sanotaan... ;))
Totta, mistäs sitä muuten tietäis, mutta mulle se tekis hyvää muutenkin, ihan vaikka töidenkin takia...
Ahaa, sustahan tulis sitten hyvä matka opas sille reissulle, pitäsköhän mun lähteä sun kanssa sinne pienelle tutustumis matkalle jo etukäteen, jos se toteutetaan... ;))) - Bambse
tosi-jorma kirjoitti:
Niinhän sitä sanotaan... ;))
Totta, mistäs sitä muuten tietäis, mutta mulle se tekis hyvää muutenkin, ihan vaikka töidenkin takia...
Ahaa, sustahan tulis sitten hyvä matka opas sille reissulle, pitäsköhän mun lähteä sun kanssa sinne pienelle tutustumis matkalle jo etukäteen, jos se toteutetaan... ;)))Ranskas työ vaatii raskaat huvit???
Henkivartija olis tervetullut matkaan mukaan ;))
Oppaasta en tiedä. Voitais olla pahemmankin kerran eksyksissä ;))
Suuri seikkailu? - tosi-jorma
Bambse kirjoitti:
Ranskas työ vaatii raskaat huvit???
Henkivartija olis tervetullut matkaan mukaan ;))
Oppaasta en tiedä. Voitais olla pahemmankin kerran eksyksissä ;))
Suuri seikkailu?ristely matkalaisten, tuleva Tallinnan opas, laivan lähdettyä liikkeelle... ;))
Niinhän sitä sanotaan joo... ;)) Ja pitännee, joskus ehkä paikkansakin...
Ihan vapaasti saat ottaa, niinku avauksesskin asian ilmaisin, vaikka en suoraan henkivartijan nimeä siellä käytäkkään... ;)))
Onhan siellä aikaa, olla jonkin aikaa eksyksissäkin, kunhan takaisin päin keritään kaikki ajoissa... ;)))
Just niin, koska sitähän tämä elämä on... ;)))
- tosi-jorma
KOSKA RISTEILYN AJAN KOHTAAN ON KYSELTY JONKIN VERRAN, JO AJATUKSENI TÄSSÄ VAIHEESSA JA MUUTEN ASIAN SELVENTÄMISEKSI...
NIIN, LAITTAKAAPAS OMA EHDOTUKSENNE, PARHAASTA AJAN KOHDASTA TÄMÄN ALAPUOLELLE TULEMAAN, NIIN ON HELPOMPI KAIKKIEN SEURATA MISTÄ TULISI PARHAIN AJAN KOHTA EHDOTUKSIENNE MUKAAN...
NIIN TEHDÄÄN PÄÄTÖS ENEMMISTÖN POHJALTA, AJAN KOHDAN SELVENTÄMISEKSI KAIKKIEN TIETOISUUTEEN, MILLON AJATUKSENI VOISI TOTEUTUA...
JA ETTÄ, VOIN OTTAA SELVÄÄ ASIASTA MUUTENKIN MATKATOIMISTON KANSSA...
KIITOS JO ETUKÄTEEN KAIKILLE, AJAN KOHDAN SELVENTÄMISESTÄ... ;)))
T, tosi-jorma... ;)))- MysNa
taitais paras olla.
- Mustat yöt...
Ajatelkaapa niitä ihania elokuun lopun öitä: lämpimiä, pehmeitä mutta mustia. Usein täysikuukin mollottaa ja tähdet näkyy...
Silti ei tarvita talvitakkia :) - Tania
idea, varmasti lähdemme mukaan ystäväni kanssa ajankohdalla ei paljon ole väliä kunhan pari viikkoa ennen päivä tiedossa!
Huomenia, lienet heräillyt hiljattain, kuten minäkin. Ja ihan just lähden nauttimaat ulos ihanasta säästä.
Näyttää paljolti siltä, että saat runsaasti naisseuraa matkaasi ;)
En tietenkään mustis ole ;) Tosi kiva, että lähtijöitä olisi.
Varmaan miehiäkin toivottaisiin lisää, ei liene vielä monta ilmoittanut halukkuuttaan !?! Vaikka sussa seuramiestä riittäisi suuremmallekin naisjoukolle ;)
Jos itse olisin lähdössä, ajankohta myös sinänsä ihan sama, kuten joku tuossa mainitsi.
Keväällä - kesällä, jos aurinkoista, upeaa nauttia raikasta juomaa kannella.
Toisaalta sitten ne elo-syyskuun tummat yöt, ehkä kuutamo hmmm.. :))- Bambse
Ajattelin olla joustava ajankohdan suhteen :))
Kaikki käy. Paitsi silloin kun oon töissä ;)
Ota siinä sitten selvää mikä sopii....
- Amans
ehdottomasti mukaan, ajankohdalla ei väliä! Tosi kiva olisi tavata livenä tuttuja ruudun takaa ;)
- Laahustava
Jo pelkästä uteliaisuudesta kenen ajatuksia täällä tulee luettua.On kiva huomata kuinka paljon oma mielikuva eroaa todellisuudessa.Jos terveyttä riittää niin ehdottomasti mukaan.Lähtöajankohdalla ei ole väliä kunhan on herännyt ensin jotta ei mene väärään laivaan
- tosi-jorma
LÄHTIJÖITÄ ON TÄHÄN MENNESSÄ VAAN KYMMENKUNTA.
KUN TUOHON YLÄPUOLELLE, EI OLE TOIVEITA ENEMPÄÄ ILMESTYNYT. JOTEN KERTOKAA NYT IHMEESSÄ, KAIKKI HALUKKAAT SE, ETTÄ VOIN ASIAA TARKEMMIN MATKATOIMISTOSTA KÄYTÄNNÖN OSALTA KYSELLÄ.- Laahustava
Käyt kysymässä kolmen matkan aikataulut ja hinnat.Syyskuun loppupuolelta ja lokakuun alusta,siis vain kolmen ja karsitaan niistä kaksi pois.Siinä saisi vähän niinkuin kaikki osallistua ja sitoutuisi varmemmin lähtöön kun olisi itsekkin päättämässä.
- jpntar
Laahustava kirjoitti:
Käyt kysymässä kolmen matkan aikataulut ja hinnat.Syyskuun loppupuolelta ja lokakuun alusta,siis vain kolmen ja karsitaan niistä kaksi pois.Siinä saisi vähän niinkuin kaikki osallistua ja sitoutuisi varmemmin lähtöön kun olisi itsekkin päättämässä.
kuulostaa ihan järkevältä. Varmaan monella vielä vaikeuksia päättää tarkemmin...
- tosi-jorma
ON SE ETTÄ, HALUKKAITA LÄHTIJÖITÄ OLISIVAT SIIS... ;))
Vielä ujo, n52, Sanin, Mysna, Japanitar, Bambse,
Pojonqq, Mustat yöt, Tania, Amans, sekä Laahustava.
JOS NIMIÄ OIKEIN LÄVITSE KÄVIN JA KAIKKI SIELTÄ OSASIN OIKEIN POIMIA. LÄHTIJÖITÄ OLISI SIIS VAAN 11. MIKÄ ON IHAN MUKAVA MÄÄRÄ SEKIN. JOLLEI LISÄÄ HALUKKAITA ILMESTY.
OTAN KUITENKIN VÄHÄN JO SELVÄÄ ASIASTA, ETTÄ VOIN KIRJOITTAA MYÖHEMMIN LISÄÄ, AJATUKSENI TOTEUTTAMISESTA JA SEN KÄYTÄNNÖN PUOLEN JÄRJESTELYISTÄ.
KIITOS KAIKILLE JO TÄSSÄ VAIHEESSA, HALUKKUUDESTA TOTEUTTAA KANSSANI AJATUKSENI... ;))) - Bambse
tosi-jorma kirjoitti:
JOS NIMIÄ OIKEIN LÄVITSE KÄVIN JA KAIKKI SIELTÄ OSASIN OIKEIN POIMIA. LÄHTIJÖITÄ OLISI SIIS VAAN 11. MIKÄ ON IHAN MUKAVA MÄÄRÄ SEKIN. JOLLEI LISÄÄ HALUKKAITA ILMESTY.
OTAN KUITENKIN VÄHÄN JO SELVÄÄ ASIASTA, ETTÄ VOIN KIRJOITTAA MYÖHEMMIN LISÄÄ, AJATUKSENI TOTEUTTAMISESTA JA SEN KÄYTÄNNÖN PUOLEN JÄRJESTELYISTÄ.
KIITOS KAIKILLE JO TÄSSÄ VAIHEESSA, HALUKKUUDESTA TOTEUTTAA KANSSANI AJATUKSENI... ;)))mukaan vielä satsumansanelema. Kyllä se lähtee kun vähän potkii!! :))
- jpntar
Bambse kirjoitti:
mukaan vielä satsumansanelema. Kyllä se lähtee kun vähän potkii!! :))
se varmaan niinkin, että jonkun tilalle...?? Minä esim. en varmaan pääse silloin kesäkuussa minnekään...:(
- tuffe
tosi-jorma kirjoitti:
KIITOS KAIKILLE JO TÄSSÄ VAIHEESSA, HALUKKUUDESTA TOTEUTTAA KANSSANI AJATUKSENI... ;)))itsesi ;)
Jättäkää nyt palstalle joku mun kanssa höpöttämään... enhän mä muuten pärjää... :) - jpntar
tuffe kirjoitti:
itsesi ;)
Jättäkää nyt palstalle joku mun kanssa höpöttämään... enhän mä muuten pärjää... :)varmaan tyytyä minuun, koska en pääse silloin reissuun...:)
- MysNa
jpntar kirjoitti:
se varmaan niinkin, että jonkun tilalle...?? Minä esim. en varmaan pääse silloin kesäkuussa minnekään...:(
onko jossain vaiheessa päätetty, että se on kesäkuu? En mie ainakaan oo huomannu...
- jpntar
MysNa kirjoitti:
onko jossain vaiheessa päätetty, että se on kesäkuu? En mie ainakaan oo huomannu...
tuo tosi-Jorma on palstalla kirjoittanut..en sitten tiedä, onko lyönyt jo lukkoon! Minulla kuitenkin on jo aika varmaa etten pääse...syksy olisi toinen juttu:))
- MysNa
jpntar kirjoitti:
tuo tosi-Jorma on palstalla kirjoittanut..en sitten tiedä, onko lyönyt jo lukkoon! Minulla kuitenkin on jo aika varmaa etten pääse...syksy olisi toinen juttu:))
luulin, että syksy oli kuitenkin aika monella toiveena ja monihan oli sitä mieltä ettei ajankohdalla väliä...
En minäkään kesäkuussa voi lähteä :((( - jpntar
MysNa kirjoitti:
luulin, että syksy oli kuitenkin aika monella toiveena ja monihan oli sitä mieltä ettei ajankohdalla väliä...
En minäkään kesäkuussa voi lähteä :(((sitten Tuffen riesana...:))Hmmm..kunhan en alkaisi sitä karkkia minäkin...teidän kahden kanssa, kun pyörin...
- tuffe
jpntar kirjoitti:
varmaan tyytyä minuun, koska en pääse silloin reissuun...:)
sidon sut sitten tuoliin kiinni ;)
Voidaan kohentaa sitä sun rantaa... :) - MysNa
tuffe kirjoitti:
Voidaan kohentaa sitä sun rantaa... :)vaikeehan se on rantaa kohentaa tuoliin sidottuna....;))))
- jpntar
MysNa kirjoitti:
vaikeehan se on rantaa kohentaa tuoliin sidottuna....;))))
minulta koko perkaus...siinäpä huhkitte:) Lääniä on sitten..kunhan ette kukkia vie...ja ...voin minä pitempäänkin istua siinä.. sidottuna..:))
- MysNa
jpntar kirjoitti:
sitten Tuffen riesana...:))Hmmm..kunhan en alkaisi sitä karkkia minäkin...teidän kahden kanssa, kun pyörin...
välttää tapaamista lauantaisin, kun on.... se päivä... et saisi vaikutteita ehkä niin helposti :)))
tosi-jorma kirjoitti:
KIITOS KAIKILLE JO TÄSSÄ VAIHEESSA, HALUKKUUDESTA TOTEUTTAA KANSSANI AJATUKSENI... ;)))Minähän olen vasta empinyt ;) "Jos lähtisin" -sanontaa taisin käyttää.. enkös olekin tylsä tyyppi ;)
Mutta lukumäärä 11 silti ok, koska tuffe hiffasi, ettet ollut itseäsi laskenut vielä mukaan..
Siis, intoa, ja varmaan kuntoakin löytyisi. Mutta ei siinä vielä kaikki.
Ajankohta (mahd. työesteet), hlökohtaiset lupajärjestelyt, ja ties mitä vielä.. :)
Mutta, asiasta toiseen, kun on puhuttu pikkulauantaista, minulla tänään pikku vappuaatto; jota nyt lähden viettelemään :))
Kaikkea kivaa toivotellen.. ;))- tuffe
MysNa kirjoitti:
mitenkäs nyt minulta noin pääsi lipsumaan :))) Enkä saisi poronkäristystäkään... Viime aikoina on jäänyt tuo proteinin saanti hiukan vähemmälle ;)
- tosi-jorma
Bambse kirjoitti:
mukaan vielä satsumansanelema. Kyllä se lähtee kun vähän potkii!! :))
otetaan, ja lähtee se potkimattakin... ;)))
- tosi-jorma
jpntar kirjoitti:
kun laittaa käymään... ;))
Kyllä sä varmaan pääset, koska ajankohta vielä avoin... - tosi-jorma
MysNa kirjoitti:
ei ole päätetty vielä,
siinä oot ihan oikeessa... ;)) - tosi-jorma
jpntar kirjoitti:
vaan avauksen ehdotus, että kevään taikka kesän aikana... ;))
Muuta ei olla vielä sovittu, eikä päätetty... ;))
Mutta syksyä lähes kaikki kannattavat... ;)) - tosi-jorma
MysNa kirjoitti:
En minäkään kesäkuussa voi lähteä :(((Niin on, ja sinne syksyyn se varmaan meneekin... ;)))
Koska, mistään ajasta ei ole vielä päätetty... ;))) - tosi-jorma
jpntar kirjoitti:
sitten Tuffen riesana...:))Hmmm..kunhan en alkaisi sitä karkkia minäkin...teidän kahden kanssa, kun pyörin...
kun puhutte tuffen mukaan kanssa... ;))
Sanos muuta, vai karkkia...hmmmm... ;DDD - tosi-jorma
MysNa kirjoitti:
välttää tapaamista lauantaisin, kun on.... se päivä... et saisi vaikutteita ehkä niin helposti :)))
onks teilläkin lauantaisin se päivä... ;)))
Niin on mullakin, ja yleensä viel useemminkin... ;DD - tosi-jorma
tuffe kirjoitti:
itsesi ;)
Jättäkää nyt palstalle joku mun kanssa höpöttämään... enhän mä muuten pärjää... :)koska en meinnannut jäädä rannalle ruikuttamaan, tätä ajatustani... ;)))
Mitä, etkö sä sitten meinannut lähteä vai...?... ;(( - tosi-jorma
jpntar kirjoitti:
varmaan tyytyä minuun, koska en pääse silloin reissuun...:)
sinä, niinku tuolla jo aiemmin mainitsin... ;))
- tosi-jorma
tuffe kirjoitti:
Voidaan kohentaa sitä sun rantaa... :)kai, sitä Tallinnan rantaa... ;)))
Ei kai sitä muuta tarvii köyttää, kun se laiva kiinni sinne sataman rantaan... ;))) Mut, saat sä tehdä senkin, jos haluat.... ;DD - tosi-jorma
MysNa kirjoitti:
munkin mielestä... ;DD
Mut konstit on monet... ;DD - tosi-jorma
jpntar kirjoitti:
minulta koko perkaus...siinäpä huhkitte:) Lääniä on sitten..kunhan ette kukkia vie...ja ...voin minä pitempäänkin istua siinä.. sidottuna..:))
kun sä lähdet mukaan, ja haetaan sieltä ne talkoo kaljat.... ;)))
Ni, raivataan se sitten porukalla... ;))) - tosi-jorma
Sanin kirjoitti:
Minähän olen vasta empinyt ;) "Jos lähtisin" -sanontaa taisin käyttää.. enkös olekin tylsä tyyppi ;)
Mutta lukumäärä 11 silti ok, koska tuffe hiffasi, ettet ollut itseäsi laskenut vielä mukaan..
Siis, intoa, ja varmaan kuntoakin löytyisi. Mutta ei siinä vielä kaikki.
Ajankohta (mahd. työesteet), hlökohtaiset lupajärjestelyt, ja ties mitä vielä.. :)
Mutta, asiasta toiseen, kun on puhuttu pikkulauantaista, minulla tänään pikku vappuaatto; jota nyt lähden viettelemään :))
Kaikkea kivaa toivotellen.. ;))Niin olet, ja niin käytitkin... ;)))
Et ole, koska mä päätin sun puolesta, että sä lähdet... ;)))
Niin on joo, enkä mä itseäni unohtanut, koska mähän lähden ilman muuta, ihan niinku sinäkin... ;)))
Esteitä voi tosiaan tulla, mutta eiköhän nekin ole järjestettävissä, että kaikki onnistuu... ;)))
Mulla oli eilen yllättäin, ja siksi olenkin tänään ihan kotona vaan... ;)))
Kiitos samoin sinulle, "Kamu".... ;))) - tosi-jorma
tuffe kirjoitti:
mitenkäs nyt minulta noin pääsi lipsumaan :))) Enkä saisi poronkäristystäkään... Viime aikoina on jäänyt tuo proteinin saanti hiukan vähemmälle ;)
lipsuu, se välillä itse kullakin... ;)))
Eiköhän sitä poronkäristystä löytyne, sieltä laivaltakin, taikka jotakin siihen suuntaan, joten et sä ilman sitä poroa jäisi... ;)))
Vaikka sanotaankin, että se on parasta... ;)))
Onko, no sittenhän sen saanti ainakin korjataan siellä reissussa... ;))) tosi-jorma kirjoitti:
Niin olet, ja niin käytitkin... ;)))
Et ole, koska mä päätin sun puolesta, että sä lähdet... ;)))
Niin on joo, enkä mä itseäni unohtanut, koska mähän lähden ilman muuta, ihan niinku sinäkin... ;)))
Esteitä voi tosiaan tulla, mutta eiköhän nekin ole järjestettävissä, että kaikki onnistuu... ;)))
Mulla oli eilen yllättäin, ja siksi olenkin tänään ihan kotona vaan... ;)))
Kiitos samoin sinulle, "Kamu".... ;)))Täällä tuntuu aika monet selvinneen vapusta. Siis ainakin aatosta ;)
Vai päätöksiä olet tehnyt, siinä voi olla pieni riski, jos toisen puolesta tekee ;)
Se ois mun mielestä silleenkin hieno idea, jos ajatellaan, että ihmisillä esim. töissä ja muuallakin voi olla jokin rooli.
Niin jokainen voisi siellä olla omana itsenään, ilman "roolia", kertoa mitä haluaa tai olla kertomatta. Että ois vaan niinkuin se hetki.
Ei tuosta nyt saanut mitään tolkkua, mutta väliäkö sillä ;)- tosi-jorma
Sanin kirjoitti:
Täällä tuntuu aika monet selvinneen vapusta. Siis ainakin aatosta ;)
Vai päätöksiä olet tehnyt, siinä voi olla pieni riski, jos toisen puolesta tekee ;)
Se ois mun mielestä silleenkin hieno idea, jos ajatellaan, että ihmisillä esim. töissä ja muuallakin voi olla jokin rooli.
Niin jokainen voisi siellä olla omana itsenään, ilman "roolia", kertoa mitä haluaa tai olla kertomatta. Että ois vaan niinkuin se hetki.
Ei tuosta nyt saanut mitään tolkkua, mutta väliäkö sillä ;)Juu, yllättävän hyvin näyttää selvinneen... ;))
Mut, huomen aamulla saattaa kyllä mennä jollain ehkä jo pitkäksikin, kun tämä Vapun päiväkin on takana... ;))
Päätin joo, että kyllähän sinäkin sille risteilylle lähdet mukaan... ;))
Totta, niin onkin, mutta otin sen puolestasi... ;))
Kyllä kai meillä kaikilla sellanen onkin, mutta emme vaan tiedosta sitä...
Eiköhän me kaikki ihan omina ollakkin ja kerrotaan vaan se mitä halutaan, ja sen hetken pituushan on se 24 h. kun sille risteilylle lähdetään... ;))
Sain mä siitä tolkun, mutta koitappas sä saada tästä mun vastauksestani kans... ;))) - Sani
tosi-jorma kirjoitti:
Juu, yllättävän hyvin näyttää selvinneen... ;))
Mut, huomen aamulla saattaa kyllä mennä jollain ehkä jo pitkäksikin, kun tämä Vapun päiväkin on takana... ;))
Päätin joo, että kyllähän sinäkin sille risteilylle lähdet mukaan... ;))
Totta, niin onkin, mutta otin sen puolestasi... ;))
Kyllä kai meillä kaikilla sellanen onkin, mutta emme vaan tiedosta sitä...
Eiköhän me kaikki ihan omina ollakkin ja kerrotaan vaan se mitä halutaan, ja sen hetken pituushan on se 24 h. kun sille risteilylle lähdetään... ;))
Sain mä siitä tolkun, mutta koitappas sä saada tästä mun vastauksestani kans... ;)))Kamukin on herännyt ;))
Mä yritän päästä vielä iltapäivällä vapun tunnelmiin; räntäsade ei oikein inspiroi.. Ei vaikka kuinka yrittää vakuutella, ettei säällä väliä.
Sitähän voi vaikka pubiin jämähtää sadetta pitämään; toivottavasti ei sitten huomenna mene pitkäksi, kuten eräs tuossa arveli ;)) - tosi-jorma
Sani kirjoitti:
Kamukin on herännyt ;))
Mä yritän päästä vielä iltapäivällä vapun tunnelmiin; räntäsade ei oikein inspiroi.. Ei vaikka kuinka yrittää vakuutella, ettei säällä väliä.
Sitähän voi vaikka pubiin jämähtää sadetta pitämään; toivottavasti ei sitten huomenna mene pitkäksi, kuten eräs tuossa arveli ;))sentään, mä olin jo aamu seitsemältä hereillä ekan kerran... ;))) Jostain kumman syystä...
Mut, sain vetästyä vielä pienet siivut sen jälkeen lisää ja nousin ylös vasta tossa vähän ennen yhtätoista... ;)))
Koitahan päästä, ja varmaan pääsetkin, kun tota räntää sataa ja aika reilusti ainakin täällä päin, mut pysyttele sinä visusti siellä pubissa sisällä niin et kastu ja vilustu.. ;)))
Niinpä, varo vaan ettei sinulla lispahda.... ;))) - sani
tosi-jorma kirjoitti:
sentään, mä olin jo aamu seitsemältä hereillä ekan kerran... ;))) Jostain kumman syystä...
Mut, sain vetästyä vielä pienet siivut sen jälkeen lisää ja nousin ylös vasta tossa vähän ennen yhtätoista... ;)))
Koitahan päästä, ja varmaan pääsetkin, kun tota räntää sataa ja aika reilusti ainakin täällä päin, mut pysyttele sinä visusti siellä pubissa sisällä niin et kastu ja vilustu.. ;)))
Niinpä, varo vaan ettei sinulla lispahda.... ;)))kerron huomenna, miten kävi.. jos kykenen ;))
- tosi-jorma
sani kirjoitti:
kerron huomenna, miten kävi.. jos kykenen ;))
pidot paranee... ;DD
Kerro vaan,,, hitsi vieköön, tuohan enteilee jo jotakin sen suuntaista ettet kykenisi... ;DD - MysNa
tosi-jorma kirjoitti:
ei ole päätetty vielä,
siinä oot ihan oikeessa... ;))minäkin... vaan mistä ovat tyttöset nuo sen ajatuksen kesäkuusta päähänsä saaneet...???
- MysNa
tosi-jorma kirjoitti:
onks teilläkin lauantaisin se päivä... ;)))
Niin on mullakin, ja yleensä viel useemminkin... ;DDon, vaan kun siihen miellä tuffen kanssa liittyy sellainen nolo asia..... :(((
- tosi-jorma
MysNa kirjoitti:
on, vaan kun siihen miellä tuffen kanssa liittyy sellainen nolo asia..... :(((
mikä se on... ;)))
Vaikka en sitä patukkaa nyt tarjoakkaan... ;DDD - tosi-jorma
MysNa kirjoitti:
minäkin... vaan mistä ovat tyttöset nuo sen ajatuksen kesäkuusta päähänsä saaneet...???
paha sanoa, mutta veikkaan että aloituksesta... ;)) Vai, veikkasinkohan taas väärin... ;(
- MysNa
tosi-jorma kirjoitti:
paha sanoa, mutta veikkaan että aloituksesta... ;)) Vai, veikkasinkohan taas väärin... ;(
sinäkin osut veikkauksissa oikeaan, kuten nytkin :)) Aloituksesta se käsitys varmaan tuli!
- MysNa
tosi-jorma kirjoitti:
mikä se on... ;)))
Vaikka en sitä patukkaa nyt tarjoakkaan... ;DDDsitähän jo silloin kerran harmittelit, muistan nyt :))
No miksi et? :DD - tosi-jorma
MysNa kirjoitti:
sitähän jo silloin kerran harmittelit, muistan nyt :))
No miksi et? :DDainakaan dementia vaivaa, kerran muistit sen... ;DDD
Mua kyllä vaivaa, varsinkin sillon, jos on pitkä keskustelu ketju menossa... ;(
Oot vähän turhan kaukana... ;DDD
(hmmm... Ilmeisesti) - tosi-jorma
MysNa kirjoitti:
sinäkin osut veikkauksissa oikeaan, kuten nytkin :)) Aloituksesta se käsitys varmaan tuli!
ne laivatkin kuulemma seilaa... ;)))
Joten on tuuria, jos veikkasin oikein... ;DDDD
Vaikka se aloituksesa lukeekin.... ;DDD tosi-jorma kirjoitti:
pidot paranee... ;DD
Kerro vaan,,, hitsi vieköön, tuohan enteilee jo jotakin sen suuntaista ettet kykenisi... ;DDHuomenta vaan, eli 'remmissä' ollaan taas.
Räntäsade tokenikin siitä sitten, ja vaikka 'holotna' (mitähän murretta tuo muuten on ;)? Siis kylmä olikin, niin pari sidua vain upposi, että sellaista vappukännäystä tällä kertaa ;)
Kuis itselläsi ;)
Oli miten oli, mukavaa alkavaa viikkoa!! :))- tosi-jorma
Sanin kirjoitti:
Huomenta vaan, eli 'remmissä' ollaan taas.
Räntäsade tokenikin siitä sitten, ja vaikka 'holotna' (mitähän murretta tuo muuten on ;)? Siis kylmä olikin, niin pari sidua vain upposi, että sellaista vappukännäystä tällä kertaa ;)
Kuis itselläsi ;)
Oli miten oli, mukavaa alkavaa viikkoa!! :))että olet, olis meinaan ollu aika kurjaa olla töissä, jos et olis ollu... ;))
Kyllä se tokeni joo, mutta tosi koleeta oli... ;(
En tiedä onko se mitään murretta, mutta sitä kylmäähän se tarkoittaa kuitenkin... ;)))
Pysyit siis kohtuuden rajoissa kuitenkin... ;DD
Vaikka, enteet kelin suhteen olikin toisenlaiset... ;))
Rauhallisesti, rauhallisesti vaan muutama olut ja siideri... ;)))
Kiitos samoin sinulle.. ;)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506733Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6752915Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831270Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.971249- 841235
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611144- 891130
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371100- 721012
- 241911