Tulee noita jalapeenoja usein syötyä, leivän päällä ja ruokiin. Vielä kun olisi 250g tai isompiä määriä lasipurkissa.
Jalapeenoja isommassa purkissa?
4
102
Vastaukset
- Anonyymi
Jos asut Helsingin liepeillä, niin käy hakemassa Heinontukusta Sörnäisistä, löytyy 2 kg purkeissa. Toinen on etniset kaupat.
- Anonyymi
Kannattaa ensin täyttää asiakkuushakemus, koska noista tukuista ei tavalliselle tallaajalle mitään myydä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa ensin täyttää asiakkuushakemus, koska noista tukuista ei tavalliselle tallaajalle mitään myydä.
Tällä hetkellä Heimo myy myös tavallisille sukankuluttajille.
https://tukkukauppa.heinontukku.fi/heinob2bstorefrontpublic/fi/EUR/search/?text=jalapeno
- Anonyymi
Tilaan itse verkosta suoraan Meksikosta säilötyt chilit. Ovat paljon parempia kuin meidän kauppojen, saati tukun, tuotteet. Nykyinen naisystäväni käyttää vain tuoreita kokatessaan ja niitähän saa ihan laadukkaita kotimaistakin tuotantoa. Hinta kovempi, mutta laatuhan maksaa aina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635