Elikkä olen 14 v kohta 15 ja olen olen suunnitelut mopon hankkimista derbi senda nimeomaan mutta mietin miten laillisuudet sun muut kun voisinko ajaa sitä derbiä sitten 15 v:nä jos hankin sen mopokortin 15v:nä va onko se joku kevari kun itse en tiedä mopoista paljoa.
Neuvoja mopoiluun
8
70
Vastaukset
Hanki vain mopo ja kortti niin pääset baanalle.
- Anonyymi
Niin mutta en tiedä että minkalaisia vehkeitä saa ajaa silloin ja googlesta ei löytyny yhtään tietoa
- Anonyymi
Vähä oudosti muotoitlu kysymys mutta, mopokortilla saat ajaa vain mopoa ja sitä ainoastaa, eli am120. am121 saa ajaa mopoautolla muttei mopolla. T kortilla saa ajaa traktoria ja mönkijää. Mopo koulussa yleensä opetetaan noi jutut oliko nettikirjassa tai jossain niistä eas tunneista.
Homman nimi on se että kaveri pisti 2tahhti oljyä ilmansputsariin ja mopo on sen jälkeen booannnu putsaria olllan yritetty putsata tuloksetta mopo silti booaa voiko olla etta sitä öljyä on mennyt muualle vai johtuuko muusta
- Anonyymi
Derbi mikään kevari ole aivan tuhnu mopedi, skootteri on paljon virkeämpi!🤩😍
- Anonyymi
No tätä tietoo tarvinkin kun en tosiaan tienny että onko se mopo vai kevari
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tätä tietoo tarvinkin kun en tosiaan tienny että onko se mopo vai kevari
Mopon tunnistaa aina pienestä rekisterikilvestä jossa ei ole sinistä eu-tunnusta.
- Anonyymi
Mopo on 50cc elikkä 50 kuutioinen aika simppeli ja sitä saat ajaa am120 kortilla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322445- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201603Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341518Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440