Mitä Sinulle tulee mieleen Kekkosen Urhon ajasta ja tapahtumista parhaiten?
Pielaveden suuren pojan syntymästä 121 vuotta
13
1803
Vastaukset
- Anonyymi
Välillä alkoi Kekkonen käyttää otteita , kuin " itsevaltias Keisari " hyvä kun ei sanonut, " minä olen valtio ja minä määrään kaikesta "
- Anonyymi
Juu, kaks kautta pressana on iha tarpeeksi, ei valta nouse päähän, eikä sitä Kekkosvaltaa nykyisin taida juuri pressalla ollakkaan
- Anonyymi
Talous- ja energiapolitiikat hän ymmärsi paremmin kuin myöhemmät hallitukset:
https://www.youtube.com/watch?v=QHChvRtuVWE
- Anonyymi
Kekkosen ajan voisi ristiä Suomen pimeyden ajaksi.
- Anonyymi
Ei nykyjohtajien aika kovin valoisalta näytä!
- Anonyymi
Kekkoslovakia oli hyvinvointiyhteiskunta, kun Holkerin hallituksesta alkaen maamme on ollut pahoinvointiyhteiskunta.
UKK piti huolen, että koko Suomi pysyy asuinkelpoisena. Hän kävi mm. Hinnerjoella (päiväkirjoissa Heikkilä) ja Säkylässä (päiväkirjoissa Esko Eela) metsästyksen parissa. Jokamiehenoikeudet olivat paremmat Kekkoslovakiassa kuin EU-Suomessa.
"Zaatanan tunarit!" (kirosanafiltterin takia kirjaimen muutos) - Anonyymi
"Maassa maan tavalla tai maasta pois." (UKK)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kekkoslovakia oli hyvinvointiyhteiskunta, kun Holkerin hallituksesta alkaen maamme on ollut pahoinvointiyhteiskunta.
UKK piti huolen, että koko Suomi pysyy asuinkelpoisena. Hän kävi mm. Hinnerjoella (päiväkirjoissa Heikkilä) ja Säkylässä (päiväkirjoissa Esko Eela) metsästyksen parissa. Jokamiehenoikeudet olivat paremmat Kekkoslovakiassa kuin EU-Suomessa.
"Zaatanan tunarit!" (kirosanafiltterin takia kirjaimen muutos)Eikös se nyt juuri ole Suomi hyvinvointivaltio.
- Anonyymi
Kekkosen syntymä torpan multaa kannataisi myydä purkitettuna hyvään hintaan nostalkiaan taipuvaisille ihmisille. Kunnalle kelpo tulot.
- Anonyymi
Kirjoitetaan: nostalgiaan..eikä nostalkiaan!
- Anonyymi
Kekkosen ajoista jäi mieleen se kun Kekkonen ryyppäsi Venäjällä.
- Anonyymi
Minä käyn Vappuisin kusemassa Kekkosen haudalle.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881341Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53712
- 33692
- 60689
- 47670