Esim jääkiekossa 14v liigatason pojat pelaa tasaväkisesti aikuisten maajoukkuetason naisia vastaan. Sama juttu jalkapallossa. Varmaan myös voisi kuvitella, että ihan alimpienkin sarjojen miesjoukkueet, jossain nelosdivarissa, voittaisi mennen tullen naisten maajoukkueen jääkiekossa. Sen verran fyysiset erot on kuitenkin olemassa.
Mutta tässä lentopalloa katsellessa, ajattelen, että lentopallossa naisten ja miesten osalta tilanne voisi olla erilainen. En jaksa uskoa että nelossarjasta miestenjoukkue voisi voittaa naisten maajoukkuetta. Esim joku Peräkylän Urheilijat vs Suomen maajoukkuenaiset, ja vaikka naisten verkolla. Niin uskoisin että naiset veisi nuo ottelut aika suvereenisti.
Mihinkä tämä sitten perustuu, en tiedä. Mutta olen katsellut nelossarjan miesten lentopallopelejä, ja naisten maajoukkueen pelejä, niin kyllä voin sanoa että naisten maajoukkue taso hakkaa miesten nelostason kyllä 6-0.
Osaako joku valottaa syitä paremmin? Miksi lentopallossa tasoerot on pienepiä, mitä jalkapallossa tai jääkiekossa?
Naisten vs miesten taso
Anonyymi
0
661
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667