Jos mä nyt vahinkossa ilmestynkin sun ovelle muutaman viikon päästä? Siis.. Näin en sitä tee, mutta tila on sit ihan toinen😂.. Mä pelkään, et niin käy kuitenkin.
Mitähän sä siihen sanot
21
965
Vastaukset
- Anonyymi
Jos olisit hän niin näkemistä on jo rukoiltu lähes. En vaan tiedä kuka olet.
- Anonyymi
Miksi tulet hänen oven taakse aijotko antaa kielarin.
- Anonyymi
Suutun jos yllätät.
- Anonyymi
Muutetaan pysyvästi ulkomaille. ✈️. Saattaa talon uusi omistaja ihmetellä.
- Anonyymi
Jaa, no se olis ehkä sellainen odotettu yllätys, jos niin voi sanoa. Että ajatellu niin voivan käydä, se kai sitä telepatiaa tai etiäisiä tai jotain mitä lie mystistä intuitiota, jota vastaan järjellä taistelee.
- Anonyymi
Oletko siis tullut salasuhteesta pieniin päin eli pamahtanut paksuksi? Oliko tarkoituksellinen yllätys miehelle vai ihan puhdas vahinko?
- Anonyymi
Oletko hrj joka pelkää ukkonsa naivan muita akkoja?
Oletko miettinyt et tossa tilanteessa ero ois stalkkauksen nalkutuksen ja väkivallan sijaan paikallaan?
- Anonyymi
Senkun tulet, vaikka heti. Mitä sitä viikkoja odottelemaan.
- Anonyymi
Sanoisine että Teretulemast rakas, odotan jo innolla 😘
- Anonyymi
Nainen hylkäsi minut. Niin tapahtui. On selvittävä aivan yksin kaikesta. Hylkäsi koska en ole mitään. En voi olla enempää kuin olen ja se mitä olen ei ole hänelle riittävästi.
- Anonyymi
Tervetuloa en avaa ovea.
- Anonyymi
Taisithan sä kerran tuossa alaovella käydäkkin ja jotain sanoitkin mutta en kuullut kunnolla, enkä tiedä puhuitko mulle vai sinne puhelimeen jollekin ;) Anteeksi ku menin vaan mutta en ollut täysin varma olitko sinä ja olin silloin hieman huonossa kunnossakin (taisit sen huomata myös)
- Anonyymi
Tervetuloa tarjoan kahvit☕
- Anonyymi
Muutaman viikon? Liian myöhäistä.
- Anonyymi
Tule jos haluat. Olen kutsunutkin hänet kahville.
-romu. - Anonyymi
Tervetuloa, mutta tule jo pian.
- Anonyymi
Olisi kiva, mutta jotta varmasti olisin kotona, laitathan ensin viestin? Kiitos 😘
- Anonyymi
En ikinä😂, jos niin kävis, että saapuisin hänen ovelle, koska alitajunta mut sinne johtaa niin... Se olis jo muutenkin paha, niin siihen vielä viestejä nou nou... Luulen muutenkin hänen olleen ihan paniikissa niin sehän ottaisi vaan taka askelia..
- Anonyymi
Onko tämä mieheltä naiselle?
- Anonyymi
Naiselta miehelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329