Vaikka kuinka yritän.Tämä on ihan hullua.Kun näkis sua.....Tiedän että sua ei kiinnostaa....Mutta mä olisin valmis ihan mihin vaan.
Tunteista en pääsee eroon.....
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hullua se on.
- Anonyymi
Tuttua. Vaikka ei toista oo nähnyt pitkiin aikoihin, ei vaan pysty unohtamaan.
- Anonyymi
Sama täällä. Ehkä nää tunteet joskus kuolee pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama täällä. Ehkä nää tunteet joskus kuolee pois.
Mun kohdalla tunteet ei varmasti kuolee koskaan.On muutenkin todella pitkä aika kun tuntemukset alkoi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun kohdalla tunteet ei varmasti kuolee koskaan.On muutenkin todella pitkä aika kun tuntemukset alkoi.
Itsellä sama että ei millään tunnu tunteet lähtevän kokonaan. Voimakkaimmat tunteet sain poies, mutta samalla tuhosin itseni henkisesti. radikalisoiduin...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsellä sama että ei millään tunnu tunteet lähtevän kokonaan. Voimakkaimmat tunteet sain poies, mutta samalla tuhosin itseni henkisesti. radikalisoiduin...
Sama juttu minulla.
Vähän kans tuli takaisin kun sattumalta muistin ihmisen mutta kyllä se siitä. Muistan vaan että oli se oikea niin kuuluukin muistaa.
- Anonyymi
Ei kuole ei vaikka mitä yrittää.
n>m - Anonyymi
Ihastus katoaa. Mutta se oikea ei katoa mihinkään.
- Anonyymi
Nimenomaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602834
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322395- 792208
- 602043
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408