Että piiiitkän piiiitkän tosi pitkän hiljaiselon jälkeen on mukavata palata takaisin lihamarkkoinoille.
Aurinkoista päivää vaikka pilvistä onkin 😚
Voihan sen näinkin todeta
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hienoa, tervetuloa takaisin, toivottavasti tavataan.
- Anonyymi
Kiitos mutta tuskin tavataan 👍
Vähän olen miettinyt samaa. Meinasin jo että olen vielä yksin mutta tunteet on alkanut taas herätä ja läheisyyden tarvetta on tullut 🥰
- Anonyymi
Hieno juttu hei.
- Anonyymi
Pilaantunutta lihhoo!
- Anonyymi
Jahas tunnistinkin jo.
- Anonyymi
Sitäkö sinä täällä markkinoit? Et selvästi nakkifakiiri hallitse myyntipuheitaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitäkö sinä täällä markkinoit? Et selvästi nakkifakiiri hallitse myyntipuheitaan
"Pilaantunutta lihhoo, pilaantunutta lihhoo! Ostakkee ostakkee! Halavalla lähtöö pilaantunutta lihhoo! Elekää syökö kannoo tai kalloo ostakkee pilaantunutta lihhoo! Kaupanpäällisiks savolaene käjenpuristus!"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Pilaantunutta lihhoo, pilaantunutta lihhoo! Ostakkee ostakkee! Halavalla lähtöö pilaantunutta lihhoo! Elekää syökö kannoo tai kalloo ostakkee pilaantunutta lihhoo! Kaupanpäällisiks savolaene käjenpuristus!"
Miten minusta tuntuu, että sinun kannattaisi lähteä itsekättelystä liikkeelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten minusta tuntuu, että sinun kannattaisi lähteä itsekättelystä liikkeelle.
Hyvä idea! Kiitos tuhannesti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä idea! Kiitos tuhannesti!
Siinä ei varmaan kauaa nokka tuhise
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jahas tunnistinkin jo.
Määki!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä ei varmaan kauaa nokka tuhise
No ei kyllä, edes näin naisimmeisenä.
- Anonyymi
Prinssinakki, koska pieni on kaunista
- Anonyymi
Hyvä, se on juuri näin ettei vilja kyntämällä lopu ja se alkaisi olla muutenkin sadonkorjuuaika, tiedättekö sen hetken joissa toiset on ihan onnenomenana ja toiset isot ihmiset kiristelee hampaitaan ja ryhtyy epätoivoisiin tekoihin ja lällättelyihin?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175