Ei mitään mukavaa, mutta tarpeellista!
Huomenna -jHs - painavaa asiaa eksyttäjästä...
8
698
Vastaukset
- Anonyymi
Jäämme odottamaan.
- Anonyymi
sorry kun tänään liikaa haasteita
- Anonyymi
Tånåån on vihdoin se suuri päivä, kun tälläkin palstalla kuullaan "painavaa asiaa." Lyhenteestä "-jHs-" voisi päätellä Jyväskylän Hiihtoseuran tiedotuksen olevan kyseessä.
- Anonyymi
Jos et ole sattunut tietämään, niin tuo jHs on lyhenne sanoista, opetuksesta, jonka voit itse lukea Jaabobin kirjeestä.4:15.
Jos et hallitse itse lyhenteiden asiaa, niin oppiminen ei olisi pahaksi. Tiedät varmaan mikä on tämä lyhenne; jKr, jne. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos et ole sattunut tietämään, niin tuo jHs on lyhenne sanoista, opetuksesta, jonka voit itse lukea Jaabobin kirjeestä.4:15.
Jos et hallitse itse lyhenteiden asiaa, niin oppiminen ei olisi pahaksi. Tiedät varmaan mikä on tämä lyhenne; jKr, jne.Joutavnpäiväiseen raamatunlauseeseenko se "painava asia" sitten kuivui.
Me kun kuviteltiin, että sinulla olisi viimeinkin jotain asiallista asiaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joutavnpäiväiseen raamatunlauseeseenko se "painava asia" sitten kuivui.
Me kun kuviteltiin, että sinulla olisi viimeinkin jotain asiallista asiaa.Painava asia on se, kun joku on mustan-magian-manageri mutta näyttelee maailman Ainoaa hengenmiestä!
- Anonyymi
Tippaakaan en kehu,
mutta sellainen jehu
on poika Paakkosen.
Palstalta sieltä
pitää Suni ajaa pois,
missä vain on
poika Paakkosen.
Paakkosen poika Paavolasta
palstalla pyhää puhetta,
poistaa, pilkkaa, piilottaa.
Paavalia poika pyhänä pitää,
puisesta puulaatikostakin
Paavalin puheita pitkin päivää
palstalle pistää peräkkäin.
Päivän päättyessä pimeällä,
pyhiä puheita piilottaa.
Parkuu, pyytää poistamaan,
pyhiä puheita palstaltaan.
Pelostakin polvia pakottaa.
Pietarikin pelkäsi Paavalia,
Paavali Pietaria puhutti.
Palvelustyttökin pihalla
pelästytti pahoin Pietarin.
Puhkesi pihalla parkumaan,
Pelastajansa pahoin pettäen.
Paholainen palkitsi Pietarin,
puki paavin pukuun puhtoiseen,
Pietarinkirkon pappeuteen.
Pyhäkseen puki Paavalinkin
pyhiä pahoin pidelleen,
palopäälliköksi polttavaan pesäänsä,
perusisäksi papeille puhumaan.
Plus 21xp=
Paakkosen poika Paavolasta
pelästyi pientä porttiapakeni piiloon pimeään,
piikkiseen puskaan pelkäämään.
Paholainen pönkäisi perään,
palkkasi pojan pilkkaamaan
Pyhiä puheita poistamaan. - Anonyymi
Painava asia on se, kun joku on mustan-magian-manageri mutta näyttelee maailman Ainoaa hengenmiestä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60679
- 52647
- 50645