Sanna lähti taas lipettiin...huono päämisterin merkki, selitykset ei auta siihen, johtaja on aina paikalla, ei pakoile.
Osassa hallituspuolueita on myös herännyt närkästystä siihen, että pääministeri Sanna Marin jätti tänään iltapäivällä osapuolet neuvottelemaan ilmastotoimista keskenään, ja poistui itse paikalta.
Umpisolmun ratkomista vetävät vihreistä ympäristöministeri Krista Mikkonen ja keskustasta eduskunnan ympäristövaliokunnan puheenjohtaja, entinen pääministeri Juha Sipilä.
Keskustalle sen sijaan eivät käy esimerkiksi liikenteen päästökauppa tai lämmityspolttoaineiden veronkorotukset.
- Vihreät haluavat vain keppiä näytöksen vuoksi. Jos toimet ovat muuten kasassa, emme suostu raippaan heidän poliittisten tarkoitusperiensä vuoksi
Juha Sipilä avaamaan umpisolmua
4
63
Vastaukset
- Anonyymi
Eikös ole kuitenkin parasta, että riitapukarit yrittävät ensin keskenään löytää sovinnon. Se on Marinilta viisasta neuvottelutaktiikkaa.
- Anonyymi
Miksi selität? Kyllä pääministerin kuuluisi olla paikalla. Heikko ja onneton on Marin pääministerinä. Oiskai demamareilla kyvykkäämpääkin
- Anonyymi
Saarikkohan sieltä lähti lipettiin. Vääntömomentti ei kestänyt Sipilän vaatimuksia.
- Anonyymi
Toivottavasti korona hoitaa Sipilän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361753- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450