Olen jo 10 vuotta ko. lääkettä käyttänyt verenpainelääkkeen Enslapril rinnalla. Nyt annostus on puolikas 5mg tabletista. Pari tuntia lääkkeiden oton jälkeen alkaa lisälyönnit ja niitä riittää iltaan asti. Näin ollut jo viikon. Yhdistän tämän Bisoprololiin. Senhän pitäisi vähentää rytmihäiriöitä !!?? Minulla in pari vuotta sitten todettu av-katkos (I-aste). Voiko tämä olla pahentunut ja siksi Biso muljututtaa sydäntä? Minulla tarkoitus päästä koko lääkkeestä eroon. Sain sen yhden päivystyskäynnin perusteella kun pulssi oli kova ja verenpaine korkea.
Bisoprolol aiheuttaa rytmihäiriöitä?
Anonyymi
0
240
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712963
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792138
- 951956
- 321702
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191195