Politikot ja n.s kansan edustajat ja jopa ministerit ovat aktiivisesti osallistuneet Suomea uhkaavan lasten syntyvyyslukujen alentuneeseen ennusteeseen ryhtymällä omatoimisesti ehkäisemään ja vähentämään mahdollista tulevaisuuden uhkaa.
Hallituksen huoli .
4
124
Vastaukset
- Anonyymi
Niin tämähän on todellinen huoli. Suomi joko ottaa lisää maahanmuuttajia tai tekee itse lapsensa.
Vain nämä vaihtoehdot.- Anonyymi
Ministerit ovat omalta osaltaan ryhtyneet puheista tekoihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ministerit ovat omalta osaltaan ryhtyneet puheista tekoihin.
Se on sitä tasa-arvoa,kun et pärjää niin nutipää sisään.
Sillä pääsee sivuraiteelle.
- Anonyymi
Myös lietepuolella on ryhrytty toimenpitteisiin uusien lietekuskien syntyvyyren takkaamiseksi!
Syksymmällä on luvasa tanssit lietetuvan pirtillä huittisjärvellä! Tapahtumaan on tervettulleita erityisesti sinkle naiset ja miähet! Sekahaku!
Jos tanssatesa tullee väsymys, voi pirtin ylisillä, hetekasa, huilata hetken!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851354Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670