Varmaan siksi kun hänet tultiin käskemään pois tietokoneelta kun niillä ei saisi istua näinä aikoina pitkään. Vartijakin tuli paikalle.
Joku mekasti tänään kirjastossa
10
161
Vastaukset
- Anonyymi
Meillä kaatui ulkoilemassa ollut kukkaruukku. Varmaankin kovan tuulen takia. Kyllä täällä Siilinjärvellä tapahtuu harva se päivä!
- Anonyymi
Tunnustettakoon, että pieraisin kirjastossa vuonna 1999. Rikos on varmaan jo vanhentunut.
- Anonyymi
Laukesin housuihin kirjastossa, koska olin pidättäytynyt kauan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laukesin housuihin kirjastossa, koska olin pidättäytynyt kauan.
Pyyhkäisin Tuntemattoman keskiaukemalle 1974 vastalauseena poikkeuslaille ja äänioikeuden anastamiselle
- Anonyymi
Kirjaston ilmapiiristä päätellen ei ole niinkään vanhentunut.
- Anonyymi
Hyi kuinka kamalaa porukkaa kauniissa siilissämme asukaan.
- Anonyymi
Siellä kirjaston alla ja yllä pilleri kauppa jyllää...
Apteekin pussit vaihtaa omistaa. En enää käy.
Harmi - Anonyymi
Eikö tuon kipsikasan touhuille mahdeta mitään? Alkaa mennä jo aika holtittomaksi meno. Milloin tulee ensimmäinen ruumis?
- Anonyymi
Onko kipsikasa ruvennut öisin levittäytymään kohti kirkonkylää? Vai muuta holtittomuutta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko kipsikasa ruvennut öisin levittäytymään kohti kirkonkylää? Vai muuta holtittomuutta?
Siellähän tuo kiertelee kylillä ihmisten kukkaroita tyhjentelemässä ja norjalaisille riistäjille luultavasti kaiken vie. Nyt vielä alkanut häiriköimään kirjastossa ja mitä lie muuta, mistä emme edes tiedä mitään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635