Kävin nyt taas vikonloppuna Tallinnassa. Siellä toreillakin kaikki tuotteet myydään kilohinnoilla päinvastoin kuin Suomessa. Kantarellit maksoivat 4,50 euroa/kilo eli kuudesosan Suomen hinnoista. Olen monta vuotta ostanut marjat Tallinnan keskustorilta (keskturg). Mustikka maksaa noin 4,50 euroa/kilo (ei litra).
Olin samalla matkalla Narvassa. Meren rannalla Narva Jõesuun Hotellin Meresuu kylpylä oli hieno paikka, mm. 7 erilaista saunaa eikä maksanut paljoakaan. Muuten Narva Jõesuussa on Viron pisimmät hiekkarannat. Kannatta käydä!
Tallinnan hinnat
Anonyymi
4
145
Vastaukset
- Anonyymi
Todella hyvää mehua! https://www.puuilo.fi/brunneby-kirsikkamehutiiviste-0-5l
- Anonyymi
Olit kovin kiireinen varmaankin. Hotellin nettisivuilla on YHDEKSÄN erilaista saunaa.
- Anonyymi
Ei ehtinyt käydä kaikissa, seuraavalla kerralla lisää.
- Anonyymi
Siellä kai laskettiin saunaksi sellainenkin paikka jossa pienenpuoleinen tila oli kylläkin kuumahko mutta kiuasta ei ollut ja toiminto oli se, että keskellä olevasta suola'kaukalo'sta sai ottaa sitä ja hieroa haluamiinsa paikkoihin. Pieni suihkutila oli tietenkin vieressä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635