Olen 27 vuotias ammattikoulutaustainen ja haluaisin opiskella lentäjäksi. Finnairin sivuilla lukee minimivaatimuksena opiskelutaustasta lukio tai 3 vuoden ammatillinen koulutus.
Itse opiskelin ammatin oppisopimuksella ja ahkeroin koulun vajaa 2 vuodessa. Ammattitaitoni tai tietoni ei kuitenkaan ole vähäisempää kuin 3 vuotta opiskelleilla.
Äidinkieleni on Suomi ja Englantia käytän lähes yhtä paljon ellen jopa enemmän.
Olen luonteeltani hyvin sosiaalinen ja tulen juttuun erilaisten ihmisten kanssa. Minulla on hyvä paineensietokyky, sekä terveelliset elämäntavat. Mukaudun hyvin muuttuviin tilanteisiin ja osaan ottaa ohjat käsiini tiukassakin tilanteessa.
- Mitä mahdollisuuksia minulla olisi päästä opiskelemaan lentäjäksi?
- Mitä matematiikan ja fysiikan aihealueita tulisi opiskella?
- Koulu ok todella kallis, kuinka suuri osa valmistuneista työllistyy?
Kiitos jo etukäteen asiallisista vastauksistanne!
Mahdollisuudet opiskella lentäjäksi aikuisiällä?
3
105
Vastaukset
- Anonyymi
"Finnairin sivuilla lukee minimivaatimuksena opiskelutaustasta lukio tai 3 vuoden ammatillinen koulutus."
Jos tuo lause on liian vaikea, en usko että lentäjän ura on sinua varten. - Anonyymi
Enköhän osaa riittävän hyvin omakirjoittamaani tekstiä tulkita. 3 vuotta ammattikoulussa istumista kertoo ihmisestä ainoastaan, että koulu on läpäisty. Itse läpäisin kouluni muita lyhyemmässä ajassa, koska olin luokkatovereitani tehokkaampi opiskelija. Sain lähes täydet arvosanat kaikesta ja lisäksi henkilökohtaisesti erittäin hyvää palautetta. Byrokratia on byrokratiaa, mutta uskoisin jopa finnairin ymmärtävän poikkeuksia tässä kohtaa.
AP - Anonyymi
Veikkaisin, että kolmea vuotta vastaava oppimäärä (oliko se nyt 280op) on yhtä pätevä. Joko hait lentäjäksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60689
- 50665
- 52657